tvp.pl informacje sport kultura rozrywka vod serwisy tvp.pl program telewizyjny

Overwatch League z oszałamiającą oglądalnością

Inauguracyjny sezon Overwatch League zaskoczył sceptyków, ponieważ turniej cieszył się zainteresowaniem ponad 400 tysięcy widzów po pierwszym meczu. Suma wyświetleń przez dwa dni wyniosła osiem milionów.
Scena Overwatch League (fot. Facebook)

Milion dolarów w puli EPICENTER XL Dota 2 w Moskwie


Overwatch to esport, który zdaje się stawać jednym z koników Blizzarda. Producent gier takich jak World of Warcraft czy Starcraft II planuje wznieść rozgrywki esportowe na nowy poziom. Pierwszy mecz w sezonie inauguracyjnym obejrzało ponad 400 tysięcy widzów. To wynik który na pewno zaskoczył tych, którzy sądzili, że Liga Overwatch okaże się klapą.

Overwatch League promowane jest również w Polsce. Choć Blizzard w żaden sposób się do tego nie przyczynił, wiele lokali esportowych chętnie emituje rozgrywki. Powodem, dla którego może dalej się rozwijać jest nie tylko sposób rozgrywki, ale i przyjemna grafika. Storytelling, czyli opowiadanie historii, to od 2017 roku jeden z lepszych sposobów na utrzymanie publiki czy poziomu sprzedaży. Nie tylko w świecie gier. Metoda jest stosowana przez różne niepowiązane branże w działaniach marketingowych.

Inauguracyjny pierwszy sezon Overwatch League rozpoczął się 10 stycznia. W turnieju zagrały drużyny z trzech kontynentów. Przed nami jeszcze tylko trzy mecze, 13 stycznia zagrają między innymi teamy reprezentujące Londyn, Los Angeles, Filadelfię, Nowy Jork czy Seul. Start już o 20:00.