Po zwycięstwie nad Rosjaninem Rachimem Czakijewem w obronie tytuł bokserskiego mistrza świata federacji WBC w wadze junior ciężkiej Krzysztof ”Diablo” Włodarczyk nie musi już nic więcej udowadniać, uważa wielokrotny mistrz Polski w boksie Mariusz Cendrowski.
W piątek w Moskwie Włodarczyk pokonał Czakijewa w ósmej rundzie przez
techniczny nokaut i po raz piąty obronił tytuł mistrzowski. Polak już w
pierwszym starciu miał rozbity łuk brwiowy, a w trzeciej rundzie padł na
deski. ”Diablo” przetrwał jednak kryzys, a od szóstej rundy to on zaczął
dyktować warunki.
Cendrowski podkreślił, że pojedynek był dla Włodarczyka
bardzo trudny, ponieważ ciążyła na nim olbrzymia presja, walczył na
wyjeździe, a rywal, mistrz olimpijski z 2008 r., okazał się bardzo
wymagający.
– Początkowo Włodarczykowi walka w ogóle się nie kleiła i oglądając pierwsze
rundy bałem się, że może nie wytrzymać. Pokazał jednak wielką klasę, walczył
do końca dając kibicom wiele wrażeń i emocji. Pokazał, że zasługuje na tytuł
mistrza świata i nikomu nie musi już nic więcej udowadniać. – zaznaczył
pięściarz.
W opinii Cendrowskiego kolejna, udana obrona tytułu mistrza świata pozwala
włączyć Włodarczyka do panteonu gwiazd polskiego boksu takich jak Dariusz
Michalczewski, Andrzej Gołota czy Tomasz Adamek. – Po piątkowej walce
przestudiowałem jego dotychczasowe pojedynki i muszę powiedzieć, że na ringu
bardzo dojrzał. To właśnie z takich bokserów powinniśmy być dumni i życzyć im
kolejnych sukcesów – podkreślił.
W zawodowej karierze Włodarczyk odniósł w sumie 48. zwycięstw. Do tej pory
dwie walki przegrał, a jedną zremisował. Czakijew poniósł natomiast pierwszą
porażkę, po 16 wygranych z rzędu.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.