Dariusz Michalczewski uważa, że Krzysztof Włodarczyk powinien pokonać w Chicago Włocha Giacobbe Fragomeniego. – "Diablo" nie może jednak zlekceważyć rywala, z którym walczył już dwa razy. Trzymam za niego kciuki – przyznał były zawodowy mistrz świata.
Włodarczyk skrzyżuje rękawice z Fragomenim w Chicago z piątku na sobotę czasu polskiego. Stawką tej walki będzie mistrzowski pas WBC kategorii junior ciężkiej.
– Krzysiek jest faworytem tej rywalizacji. Wierzę w niego i będą trzymał kciuki za jego zwycięstwo. Uważam natomiast, że największym wrogiem Włodarczyka może być on sam. Nie wolno mu zlekceważyć znacznie starszego rywala. Jeśli spełni ten warunek i będzie walczył na swoim poziomie, wygra. Krzysiek zawsze był silny i pod względem fizycznym dobrze się prezentował. Ostatni, wygrany w czerwcu w Moskwie, jego pojedynek z Rachimem Czakijewem pokazał, że okrzepł również psychicznie – skomentował Michalczewski.
"Tygrys" uważa jednak, że w światowym boksie nie dzieje się ostatnio najlepiej – dyscyplinę dotknął poważny kryzys, choć on nie zna jego przyczyn.
– Widać to zwłaszcza po królowej wag, czyli ciężkiej. Kiedyś będąc wyrwanym ze snu w środku nocy jednym tchem wymieniało się co najmniej 10 świetnych pięściarzy, którzy mieli szanse w tej kategorii na tytuł mistrzowski, a ich walkami pasjonował się cały świat. Teraz mamy raptem kilku zawodników we wszystkich wagach, którzy wywołują większe zainteresowanie – zauważył.
Były zawodowy mistrz świata jest także zniesmaczony pozaringowymi słownymi pojedynkami polskich pięściarzy.
– Wyzywanie od cweli, konfidentów wygląda tragicznie i zniechęca ludzi do boksu. Nie wiem, o co w tym wszystkich chodzi. To jest bandyterka, a nie pięściarstwo, tym bardziej, że nie jest to poparte dobrym poziomem sportowym. Owszem, bywało, że kogoś nie lubiłem, niemniej nigdy nie uciekałem się do podobnych określeń. Jestem osobą cywilizowaną, a takie zachowanie odbiega od określonych standardów – ocenił.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1028 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (93 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.