Światowa prasa, jak i media społecznościowe, były pod wrażeniem gry Realu Madryt w pierwszym półfinałowym meczu Ligi Mistrzów z Bayernem Monachium. Wszyscy podkreślają, że jedyne co mieli Niemcy, to posiadanie piłki, z którego ostatecznie nie wyniknęło nic pozytywnego.
"Bayernie, to jest właśnie Real Madryt" – tytuuje swoją pierwszą stronę hiszpańska "Marca". W środku artykułu możemy przeczytać o monologu i teoretycznej dominacji drużyny Pepa Guardioli, która choć była optycznie drużyną lepszą, to nijak nie potrafiła przełożyć tego na zdobycz bramkową.
"Bayern zamroził Real" – pisze z kolei włoska "La Gazzetta dello Sport". Zdaniem tamtejszych dziennikarzy Bawarczycy utrzymywali się przy piłce, a Real tę statystykę odbijał sobie konkretami. Zwracają też uwagę na świetną interwencję Ikera Casillasa przy strzale Mario Goetze, nazywając go "świętym Ikerem".
Podczas, a także już po zakończeniu meczu, wrzało także na Twitterze. W ten oto sposób końcowy wynik skomentował prowadzący studio meczowe nasz dziennikarz, Jacek Kurowski.
Jeden gol przewagi Realu przed meczem w Monachium to tyle co nic.
— Jacek Kurowski (@JKurowski) 23 Aprile 2014
Po madryckich półfinałach Champions League układ sił znacząco się nie zmienił. Nadal faworytami do awansu piłkarze Bayernu i Atletico.
— Adam Godlewski (@AdamGodlewski) 23 Aprile 2014
Brawo Real!💪 Bayern do szafy !😬
— Mateusz Klich (@Cli5hy) 23 Aprile 2014
Pomysł na rewanż? Casillas ma dzień konia, autobus w polu karnym i CR7 oraz zdrowy Bale na desancie... Moze sie uda awansować.
— Janusz Basałaj (@BasalajJanusz) 23 Aprile 2014
5 - 0
Inter Mediolan
2 - 1
Arsenal Londyn
4 - 3
FC Barcelona
3 - 3
Inter Mediolan
0 - 1
Paris Saint-Germain
2 - 2
Bayern Munchen
1 - 2
Arsenal Londyn
3 - 2
Paris Saint-Germain
3 - 1
FC Barcelona
4 - 0
Borussia Dortmund
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.