Jeśli podejrzenia w sprawie kupowania głosów przez Mohameda Bin Hammama się potwierdzą, możemy być świadkami ponownego głosowania w sprawie wyboru organizatora MŚ w 2022 roku. Takie rozwiązanie zaproponował wiceprezydent FIFA, Jim Boyce.
Bin Hammam miał przelać na konta czterech oficjeli z Afryki w sumie pięć milionów dolarów. Ci w zamian zagłosowali na Katar, który ostatecznie został wybrany na organizatora mundialu w 2022 roku. Jeśli sensacyjne doniesienia angielskiego "Sunday Times” się potwierdzą, być może cały proces zostanie powtórzony.
– Gdy będziemy mieć do dyspozycji odpowiednie dowody, to ja, jako członek Komitetu Wykonawczego, będę optował za ponownym głosowaniem. Nie widzę w tym żadnego problemu – powiedział Jim Boyce, wiceprezydent FIFA.
Ze strony FIFA dochodzenie prowadzi Komisja Etyki pod przewodnictwem Michaela Garcii. I to właśnie ten raport będzie kluczowy dla całej sprawy.
– Ufamy Komisji Etyki w stu procentach. Jeśli raport potwierdzi doniesienia prasy, będziemy musieli podjąć ważne decyzje. Co do tego nie ma żadnych wątpliwości – dodał Boyce.
Kilka dni temu Joseph Blatter przyznał, że lokalizacja MŚ w 2022 roku w Katarze była błędem. Szef FIFA miał na myśli tropikalne warunki, w jakich mają rywalizować piłkarze. Nawet przeniesienie mundialu na zimę niewiele by w tej kwestii zmieniło. Teraz doszedł problem korupcji. Kontrowersji zatem nie brakuje. A to z pewnością jeszcze nie koniec...
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (971 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.