Tysiące kibiców nie zdążyło obejrzeć na stadionie w Brasilii pierwszej połowy meczu mistrzostw świata pomiędzy Szwajcarią i Ekwadorem. Powodem były długie kolejki przy bramkach bezpieczeństwa.
Kiedy w 22. minucie Enner Valencia strzelił bramkę dla Ekwadoru, na trybunach Estadio Nacional było mnóstwo pustych miejsc. Wielu fanów z biletami oczekiwało na wejście ze względu na przedłużające się kontrole.
Przed rozpoczęciem brazylijskiego mundialu FIFA uczulała kibiców, aby odpowiednio wcześnie zjawiali się na stadionach, a nie w ostatniej chwili. – Tymczasem godzinę przed rozpoczęciem spotkania Szwajcarii z Ekwadorem obecnych było tylko 20 proc. posiadaczy wejściówek – poinformowali organizatorzy w komunikacie.
– Czekałem godzinę, aby dostać się na swoje miejsce. To brak odpowiedniej organizacji – powiedział Julio Mena, który wymalował twarz w barwach Ekwadoru.
W poniedziałek po południu rzecznik prasowy komitetu organizacyjnego Saint Clair Milesi wyjaśnił, że powodem kłopotów była też niedostateczna liczba stewardów. – Zabrakło 30 procent obsady – przyznał i obiecał, że taka sytuacja więcej się nie powtórzy.
Jak dodał, kłopotem okazała się też wczesna pora - godz. 13 czasu lokalnego - rozpoczęcia spotkania. – Ludzie w Brazylii w czasie weekendu budzą się późno – zauważył.
Ostatecznie FIFA poinformowała, że niedzielny mecz obejrzało 68 351 widzów. Gra trzymała w napięciu do ostatniej sekundy. W trzeciej minucie doliczonego czasu gry o zwycięstwie 2:1 ekipy Helwetów przesądził Haris Seferovic.
Oprócz tych zespołów w grupie E rywalizują też Francja i Honduras. W Porto Alegre triumfowali Trójkolorowi 3:0.
12:00
Aruba
17:45
Białoruś
20:30
Bonaire
0:00
Portoryko
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (960 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.