Brazylia zarabia najwięcej na sprzedaży reklam na treningowych koszulkach piłkarskiej reprezentacji tego kraju. W ub.r. gospodarz ostatniego mundialu zainkasował z tego tytułu ponad 39,5 mln euro, wynika z opracowania portugalskiej firmy konsultingowej Repucom.
Canarinhos pozostawili daleko za sobą kolejną reprezentację, Niemcy. Aktualni mistrzowie świata zarobili na udostępnianiu reklam na treningowych koszulkach kadry narodowej 13 mln euro. Jak ocenił dyrektor wykonawczy spółki Repucom Jose Colagrossi, w związku z wygraniem mundialu przez Niemcy zyski ich federacji z tytułu sprzedaży umieszczonych na reprezentacyjnych koszulkach reklam będą w tym roku zdecydowanie większe.
Kolejne miejsca w badaniu firmy Repucom zajęły Włochy, których federacja
zarobiła 9 mln euro na udostępnieniu koszulek reprezentacyjnych dla
reklamodawców, a także Anglia, gdzie wpływy przekroczyły 6 mln euro.
Repucom szacuje, że około 5 mln euro zarobiła na reklamach umieszczanych na
treningowym sprzęcie kadry portugalska federacja piłkarska.1,5 mln euro mniej
zainkasowali Argentyńczycy.
– Sprzedaż powierzchni reklamowej na koszulkach treningowych reprezentacji
jest dziś coraz bardziej lukratywnym przedsięwzięciem dla piłkarskich
federacji. Zyski rosną szczególnie przed dużymi imprezami sportowymi, takimi
jak mundial czy mistrzostwa Europy. Sukces na imprezie stymuluje też w
naturalny sposób sprzedaż koszulek – dodał Colagrossi.
Jak poinformowały pod koniec lipca br. władze firmy Adidas, w trakcie
mundialu rozgrywanego w Brazylii sprzedanych zostało na terenie tego kraju
ponad dwa miliony koszulek reprezentacji Niemiec. Z kolei wyprodukowane przez
tą sama markę koszulki drugiego finalisty turnieju, Argentyny, znalazły
milion nabywców.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (964 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.