W sobotę w Kraków Arenie zaprezentował się koszmarnie i w efekcie przegrał zdecydowanie na punkty z Arturem Szpilką. Tomasz Adamek zapowiedział, że nie chce zrobić sobie krzywdy i prawdopodobnie to była jego ostatnia walka w karierze. Sęk w tym, że nikt w to nie wierzy.
Po zwycięstwie nad Andrzejem Gołotą, Adamek na każdym kroku zapewniał, że nigdy więcej z żadnym Polakiem do ringu nie wyjdzie. Zdanie zmienił po bolesnej porażce z Wiaczesławem Głazkowem. "Góral" zdawał sobie sprawę, że na wypłatę, która go usatysfakcjonuje, może liczyć już tylko w Polsce.
Kompromitacja Adamka
I tak się stało. Za walkę ze Szpilką pięściarz z Gilowic zarobił
niespełna 900 tysięcy złotych. Jak na warunki panujące nad Wisłą to
kwota wręcz kosmiczna. Po podpisaniu kontraktu Adamek, jak za dotknięciem
czarodziejskiej różdżki, zapomniał o wcześniejszych deklaracjach. W
wywiadach zaczął zaznaczać, że Polacy jako przeciwnicy między linami mu
nie przeszkadzają, ale z przyjacielem na pewno nigdy rywalizować nie
zamierza. A, że Szpilka do najlepszych jego znajomych nie należy, to nie
było problemu.
– Adamek skompromitował się w walce ze Szpilką.
Taka jest prawda. Po tym pojedynku powinien zapomnieć o boksie, ale
jestem w stu procentach pewien, że zobaczymy go jeszcze między linami.
Dobra kasa i wróci na ring – zaznacza w rozmowie ze SPORT.TVP.PL Dariusz
Michalczewski, były zawodowy mistrz świata.
Identyczne zdanie
jak Michalczewski ma również Szpilka. – Adamek dostanie odpowiednią
propozycję i szybko zmieni zdanie. My pięściarze walczymy głównie dla
pieniędzy. Dla chwały też, ale jednak główny powód to kasa. W końcu to
nasza praca.
Śladem Gołoty?
Adamek raczej także nie wierzy w swoje słowa. Z
jednej strony przyznaje, że nie chce robić z siebie idioty, że nie chce
ryzykować, bo ma dla kogo żyć, ale na konferencji prasowej po sobotniej
walce kilka razy zaznaczył, że to jego praca i tak też traktuje boks.
–
Gołota żegnał się wielokrotnie i za każdym razem w coraz gorszym stylu,
teraz jego śladem może podążyć Adamek. Chciałbym wierzyć, że będzie
inaczej, że on ma więcej rozumu niż Gołota, ale optymistą w tej kwestii
nie jestem – dodaje Michalczewski.
Mariusz Wach, Marcin Rekowski,
Albert Sosnowski, a nawet coraz głośniej mówiący o wadze ciężkiej
Krzysztof Włodarczyk. Potencjalnych rywali dla Adamka nie brakuje, ale
co ważniejsze dla samego "Górala", każda z tych walk byłaby dla niego
finansowo bardzo ciekawą propozycją.
– Te nazwiska nie powalają. Nie mamy nikogo ciekawego w wadze
ciężkiej i nie wiem czy szybko to się zmieni. Szpilka wygrał z Adamkiem,
ale to także drugi, jak nie trzeci garnitur w Europie. Dlatego Adamek
nie powinien już z nikim walczyć, bo jak przegra, to skompromituję się
jeszcze bardziej niż w sobotę – kończy Michalczewski.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1024 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (93 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.