Zlatan Ibrahimović nie przestaje zaskakiwać. Szwedzki napastnik Paris Saint-Germain wynajął główny rynek w Malmoe, aby kibice z jego rodzinnego miasta mogli 25 listopada obejrzeć mecz Malmoe z PSG w Lidze Mistrzów.
Urodzony w Malmoe kapitan reprezentacji Szwecji rozpoczynał swoją karierę w tym klubie, skąd został sprzedany w 2001 roku do Ajaksu Amsterdam za rekordową w Skandynawii cenę 8,7 miliona euro.
Zaraz po losowaniu grup Ligi Mistrzów obiecał, że mecz w jego rodzinnym mieście będzie tak głośny, że będzie słyszalny w całym Malmoe. Kiedy dowiedział się, że bilety rozeszły się w ciągu 28 minut, napisał na swojej aplikacji Zlatan Unplugged: "wynająłem cały rynek główny i teraz mecz będzie nie tylko słyszalny, ale i dostępny dla wszystkich".
Wiadomość Ibrahimovica podały w piątek wszystkie szwedzkie media, a kanał telewizyjny TV3 ogłosił, że podczas meczu w Paryżu we wtorek odnotował rekordową oglądalność w wysokości 1,4 miliona widzów. Na ten mecz Ibrahimovic opłacił instalację telebimu w dzielnicy Rosengard, w której się wychował.
Władze miasta są zadowolone z inicjatywy, której wszystkie koszta pokryje piłkarz. Szczególnie zachwyceni są kibice, ponieważ bilety na mecz można jeszcze kupić tylko na portalach aukcyjnych za cenę od 9 do 20 tysięcy koron (4-9 tys. złotych). Kanał telewizyjny zapowiedział też, że zwolni organizatora z opłaty za sygnał.
Prezes Malmoe FF Niklas Carlnen skomentował, że dzięki inicjatywie Ibrahimovica, w sytuacji, gdy nie ma już biletów, każdy kibic klubu będzie mógł obejrzeć mecz razem na rynku "w atmosferze takiej, jak na stadionie".
W swojej grupie Malmoe FF ma poza PSG za rywali Real Madryt i Szachtar Donieck.
Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika IAmZlatan (@iamzlatanibrahimovic)
19:00
Paris Saint-Germain/Aston Villa
19:00
Bayern Monachium/Inter Mediolan
19:00
Arsenal/Real Madrid
19:00
Barcelona/Borussia Dortmund
19:00
Zwycięzca SF 2
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (971 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.