| Piłka ręczna / Reprezentacja mężczyzn
Szwedzkie media traktują niedzielne zwycięstwo Szwedek nad Polkami 31:30 jako przełamanie mentalnej bariery, pokonanie "polskiego smoka" i "psychicznego strachu" przed rywalem, z którym "nie można wygrać".
Dziennik "Expressen" podkreślił, że zwycięstwo, chociaż zaledwie jedną bramką, było szczególnie ważne dla kręgosłupa szwedzkiej drużyny, którą do tego meczu paraliżowała "polska psychiczna blokada". "Spotkanie z Polkami było thrillerem, lecz na szczęście udało się pokonać najsilniejszego przeciwnika w grupie i możemy już właściwie myśleć o tym, kogo spotkamy w 1/8 finału" – napisano.
"Aftonbladet" ocenił, że Szwedki nie spotkały się z Polkami od pamiętnego fiaska w barażach eliminacji do MŚ 2013, kiedy zostały przez nie wyeliminowane i oglądały turniej w Serbii w telewizji. "Teraz mieliśmy przyjemny, lecz jak ważny rewanż" – zauważył autor tekstu.
Gazeta przyznała, że zwycięstwo cieszy, lecz spotkanie mogło zakończyć się inaczej, ponieważ Szwedki nie były w stanie "zabić meczu" i zapewnić sobie solidnego zwycięstwa: "różnica jednej bramki to mało, biorąc pod uwagę, że Polki nie wykorzystały aż trzech karnych".
Kanał telewizji SVT skomentował, że mecz zakończył się "małym, lecz dla nas wielkim zwycięstwem po wielkich nerwach. Nie był szczególnie dobry w wykonaniu Szwedek, lecz z punktu widzenia psychicznego wyjątkowo dla nich ważny".
"Polska wykluczyła Szwecję z MŚ w 2013 roku w Serbii i strach pozostał. Na zwycięstwo w niedzielę czekaliśmy dwa lata. Pomimo że niskie, to nie można go nie doceniać. Polki w końcu przed dwoma laty były czwartą drużyną globu" – skomentował dziennik "Dagens Nyheter".
29 - 22
Czechy
28 - 30
Szwajcaria
29 - 31
Niemcy
19 - 19
Polska
35 - 28
Polska
17 - 17
Szwajcaria
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (938 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Przetwarzamy Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.