Po raz ostatni Bayern rywalizował z Juventusem w ćwierćfinale Ligi Mistrzów w sezonie 2012/2013. Wtedy dwa razy górą byli Bawarczycy. W 1/8 finału tej edycji ponownie dojdzie do starcia obu utytułowanych drużyn. – Zapowiada się apetyczny dwumecz – przyznał Franz Beckenbauer, honorowy prezes mistrzów Niemiec.
Bayern w tym sezonie prezentuje się znakomicie – w Champions League i Bundeslidze rozegrał w sumie 22 mecze, z których wygrał aż 19. Robert Lewandowski i spółka przegrali tylko z Arsenalem oraz Borussią Moenchengladbach. Nic więc zatem dziwnego, że w potyczce z Juventusem to właśnie Bawarczycy typowani są do awansu do ćwierćfinału.
– To trudny rywal, który na boisku prezentuje mądry, poukładany taktycznie styl. Niemniej jednak to my jesteśmy faworytami – zaznaczył Jerome Boateng, obrońca Bayernu.
Thomas Mueller nie może się z
kolei doczekać rywalizacji z byłym napastnikiem Bawarczyków Mario
Mandzukiciem.
– Mario to znakomity piłkarz. My znamy wszystkie jego
mocne strony, ale i on ma dużą wiedzą na nasz temat. Z Juventusem w
ostatnich latach dobrze sobie radziliśmy i teraz liczę na kolejny udany
dwumecz z tym rywalem.
Choć większość stawia na Bayern, to optymistyczne nastroje w Monachium stara się tonować Matthias Sammer.
–
Juventus to bardzo atrakcyjny rywal. W sezonie 2012/2013 wygraliśmy z
nim w ćwierćfinale i ostatecznie triumfowaliśmy w całej Lidze Mistrzów.
Chciałbym, by teraz to się powtórzyło, ale Stara Dama po kiepskim
początku rozgrywek wróciła do formy (sześć zwycięstw z rzędu w Serie A,
red.). Jeśli zatem chcemy ponownie okazać się lepsi, musimy w tych dwóch
meczach być w doskonałej dyspozycji – przyznał dyrektor sportowy
Bayernu.
Podobnie do rywalizacji z Juventusem podchodzi Philipp
Lahm.
– Ani na moment nie możemy zapomnieć, że to Juventus a nie Bayern
wystąpił w ostatnim sezonie w finale Ligi Mistrzów. Mecze tych dwóch
drużyn to europejski klasyk. Czeka nas wielkie wyzwanie i jeśli nie damy
z siebie stu procent, to nie zagramy w ćwierćfinale.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Przetwarzamy Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.