Piłkarze Rangers FC wtorkowym zwycięstwem nad Dumbarton (1:0) zapewnili sobie awans do szkockiej Premier League. Najbardziej utytułowany zespół w historii kraju w 2012 roku został zdegradowany za długi do czwartej ligi. – Musimy się teraz rozwijać krok po kroku i stawiać sobie realne cele – stwierdził menedżer Mark Warburton.
Po degradacji klub przeszedł gruntowne reformy. Zmienił nazwę i właściciela, jednak po dwóch awansach kolejne dwa sezony spędził na zapleczu Premier League. Teraz celem jest stopniowy rozwój.
– Budujemy młody zespół i osiągnęliśmy pierwszy cel. Wracamy do elity, ale przed nami wciąż mnóstwo pracy. Potrzebujemy czterech-pięciu nowych zawodników. Paru musimy też podziękować. Wszystko rozbija się o jakość. Jeśli podejmiemy w tej kwestii odpowiednie wybory, to będziemy na dobrej drodze – ocenił menedżer.
– Najważniejsze z mojego punktu widzenia jest to, żeby nie określać nierealistycznych celów. Najgorsze co możemy zrobić to nierozsądne wydawanie pieniędzy. Nie zamierzamy cofać Rangersów w rozwoju – dodał Warburton.
Powrót zespołu oznacza, że kontynuacji doczeka się derbowa rywalizacja z Celtikiem, która rozpoczęła się w 1891 roku. Przez spadek Rangersów oba zespoły spotkały się tylko raz – Celtic wygrał (2:0) w półfinale Pucharu Ligi w poprzednim sezonie. Okazja do rewanżu będzie jeszcze w tym sezonie – 17 kwietnia oba zespoły zmierzą się w półfinale Pucharu Szkocji.
– Musimy pamiętać, że nasi rywale są na nieco innym poziomie. W ostatnich latach grali w Lidze Mistrzów, mają kilku zawodników z międzynarodowym doświadczeniem. Wiemy, w którym miejscu jesteśmy i zrobimy wszystko, by zmniejszyć dzielący nas dystans – zakończył Warburton.
8 - 0
Malta
2 - 0
Cypr
0 - 4
Austria
1 - 1
Albania
3 - 0
Andora
0 - 1
Norwegia
4 - 3
Walia
2 - 1
Gibraltar
5 - 1
Czechy
18:45
Irlandia Północna
18:45
Niemcy
16:00
Turcja
18:45
Hiszpania
16:00
Malta
14:00
Walia
18:45
Belgia
18:45
Białoruś
18:45
Azerbejdżan
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1028 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (93 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.