Legia Warszawa doceniła kibiców regularnie odwiedzających stadion przy Łazienkowskiej 3. Posiadacze karnetów będą mieli pierwszeństwo przy zakupie biletów na mecze z Realem Madryt, Borussią Dortmund i Sportingiem Lizbona w fazie grupowej Ligi Mistrzów.
W piątek mistrz kraju ogłosił zasady dystrybucji biletów na grupowe starcia z europejskimi potęgami. Jako pierwsi wejściówki będą mogli nabyć posiadacze karnetów. Karnet trzeba jednak nabyć do 29 sierpnia, a jeśli będzie się go chciało potem zwrócić, to straci się bilety na mecze w Lidze Mistrzów. Nie będzie również możliwości udostępnienia ich innej osobie.
Najpierw klub będzie sprzedawał pakiety biletów na wszystkie trzy mecze (od 30 sierpnia do 1 września, tylko dla posiadaczy karnetów). Od 2 do 3 września trwać będzie dystrybucja wejściówek na spotkanie z Borussią (14 września) dla "karnetowców".
Również 2 września ruszy sprzedaż pakietów dla kibiców, którzy nie posiadają karnetów, ale byli w tym roku na meczu Legii przynajmniej dziesięć razy. Potrwa ona do 5 września.
W dniach 5-6 września pakiet będą mogli kupić ci, którzy byli w tym sezonie na Legii przynajmniej osiem razy, a w dniach 7-8 września – ci, którzy odwiedzili Łazienkowską 3 od czterech do siedmiu razy.
Dopiero 8 września ruszy otwarta sprzedaż biletów, dostępnych dla każdego. O ile w puli zostaną wtedy jeszcze jakiekolwiek miejsca. Wszystkie mecze Legii w LM będzie można również obejrzeć na antenie TVP 1 i w serwisie SPORT.TVP.PL.
Terminarz spotkań Legii w fazie grupowej:
14.09 Legia – BVB
27.09 Sporting – Legia
18.10 Real – Legia
02.11 Legia – Real
22.11 BVB – Legia
07.12 Legia – Sporting
(Wszystkie spotkania zaczynać się będą o 20:45. Studio przedmeczowe o 20:25.)
5 - 0
Inter Mediolan
2 - 1
Arsenal Londyn
4 - 3
FC Barcelona
3 - 3
Inter Mediolan
0 - 1
Paris Saint-Germain
2 - 2
Bayern Munchen
1 - 2
Arsenal Londyn
3 - 2
Paris Saint-Germain
3 - 1
FC Barcelona
4 - 0
Borussia Dortmund
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1012 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.