"To była Liga Mistrzów czy niedzielna liga amatorów?" – pyta "Daily Mirror" po środowej porażce Manchesteru City z AS Monaco (1:3), która przesądziła o odpadnięciu drużyny Pepa Guardioli z Champions League. Bohaterem mediów w Hiszpanii jest Jan Oblak, który "położył wisienkę" na awansie Atletico.
"Jesteście książętami!" – zatytułowało pomeczową relację na swojej stronie internetowej "L'Equipe" (między wierszami wbijając szpilkę PSG grającemu w Parku Książąt). Za to na okładce czwartkowego numeru tego dziennika czytamy o "Stanie łaski", jakiego doświadczyło Monaco.
"L'Equipe" mija się jednak nieco z prawdą pisząc, że "Monaco u siebie zdominowało City", bo w drugiej połowie to goście dominowali i powinni byli strzelić więcej niż jednego gola. Ma jednak rację oceniając, że "piłkarze z Księstwa awansowali zasłużenie, bo wbili Manchesterowi w dwumeczu aż sześć goli".
Za najlepszego piłkarza "L'Equipe" uznał Fabinho (nota 9 w skali 1-10). "Był bossem w środku pola. Gdy jest w takiej formie, dla jego drużyny wszystko jest łatwiejsze" – napisano w uzasadnieniu. Z kolei "France Football" MVP meczu wybrał Thomasa Lemara. Dostał ocenę 8, tak jak Fabinho. "Drogi Thomasie, w czwartek znajdziesz się na liście 23 zawodników powołanych przez Didiera Deschampsa. Po prostu na to zasługujesz" – napisało "FF".
Tymczasem brytyjskie media pastwią się nad nieudolnym City. "Mirror" wini głównie obronę, przez którą "Pep Guardiola wygląda w Europie jak nowicjusz". Z kolei "The Telegraph" twierdzi, że Hiszpana głównie zawiedli zawodnicy ofensywni, którzy "za łatwo tracili piłkę i byli zbyt pasywni". Wróćmy jeszcze do "France Football", które zwraca uwagę na kompletnie nieobecnego Kevina De Bruyne'a.
Zdaniem "Daily Mail", "pozbawione kręgosłupa City złamało serce swojemu menedżerowi". "Monaco ma świetną ofensywę, ale zespół, który marzy o wygraniu LM, nie może stracić z nimi w dwumeczu sześciu goli. Nie przytrafiło się to ani Tottenhamowi, ani Leverkusen, ani CSKA Moskwa w fazie grupowej, ani Nicei, Nantes albo Guingamp w Ligue 1" – wylicza tabloid.
"The Sun" przypomina, że Guardiola pierwszy raz w karierze pożegnał się z LM na tak wczesnym etapie. – Na tym poziomie musisz grać w piłkę dłużej niż 45 minut. My graliśmy tylko w drugiej połowie – cytuje "wściekłego" Hiszpana "Daily Express".
W drugim środowym spotkaniu Atletico Madryt bezbramkowo zremisowało z Bayerem Leverkusen. Bohaterem spotkania był Jan Oblak, który popisał się kilkoma niewiarygodnymi interwencjami przy strzałach Aptekarzy. "Oblak położył wisienkę na torcie" – pisze na okładce "Marca".
Madrycki "AS" przypomina, że znowu w 1/4 finału są trzy drużyny z Hiszpanii. Wspomina też okrzyki z trybun Vicente Calderon proszące Diego Simeone o wpuszczenie Fernando Torresa. Wracający po urazie głowy "El Nino" tym razem pozostał jeszcze na ławce.
Tymczasem tematem numer jeden w Barcelonie jest... zainteresowanie klubu rewelacyjnym Kylianem Mbappe. "Mbappe rozkochuje w sobie Barcę" – pisze kataloński "Sport" o 18-latku, który w środę strzelił gola na 1:0 dla Monaco. On sam jest jednak fanem Realu i chyba bliżej mu do Królewskich...
Na koniec warto zajrzeć jeszcze do Włoch, gdzie ciekawą okładkę przygotowała "La Gazzetta dello Sport". "Mur mistrzów!" – to rzecz jasna o niezawodnej defensywie Juventusu, która w dotychczasowych ośmiu meczach LM dopuściła do straty zaledwie dwóch goli. Biorąc pod uwagę, jak dużo bramek pada w tym sezonie LM ten wynik musi robić wrażenie.
ROUND OF 16 🔥
— Champions League (@ChampionsLeague) 15 marca 2017
Games: 16
Goals: 62
Average per game: 3.88
That's why we love the #UCL 😍 pic.twitter.com/x87Ll6wWzn
19:00
FC Barcelona/Inter Mediolan
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (971 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.