Szwedzkie media skomentowały sobotnie zwycięstwo Polski w finale Drużynowego Pucharu Świata na żużlu w Lesznie jako murowane i pewne, nie pozostawiające żadnych złudzeń, kto jest w tej dyscyplinie najlepszy na świecie. – Na polską jazdę pełną fantazji, polotu i szybkości nie było siły – stwierdzili komentatorzy kanału telewizji TV10, która transmitowała zawody.
Ich zdaniem Polacy byli wielkimi faworytami i tylko udowodnili, że nie mają przeciwników. – Latający Bartosz Zmarzlik, jeżdżący z najwyższą jakością i klasą Patryk Dudek, potworny Piotr Pawlicki i niemożliwy wręcz Maciej Janowski. Tych czterech niepokonanych polskich jeźdźców pokazało nam piękno żużla – ocenili.
– Fantastyczna atmosfera, morze biało-czerwonych flag i 24 tysiące widzów śpiewających dumnie swój hymn narodowy – chwalili gospodarzy. Jednak podczas ceremonii otwarcia stacja przy drugiej zwrotce zdecydowała się na... reklamy.
"Szwecja rzuciła wyzwanie aktualnym mistrzom świata i próbowała odebrać im ten tytuł, lecz pomimo świetnej dyspozycji nie dała rady. Poniosła porażkę i zakończyła na drugim miejscu ze stratą aż ośmiu punktów” – oceniła agencja TT.
"Nasi zawodnicy walczyli z wielkim sercem, lecz nie dali rady i zostali zmuszeni zbyt często oglądać plecy zbyt silnych Polaków" – skomentował "Aftonbladet".
Dziennik "Svenska Dagbladet" napisał, że zwycięstwo Polski nie było przypadkowe, lecz solidne i pewne. Gazeta zauważyła że "cały wspaniały polski kwartet, który zdobył złoty medal i wprawił w ekstazę tysiące biało-czerwonych kibiców jest tak silny, że zajmuje nieprzypadkowo miejsca w pierwszej dziesiątce klasyfikacji tegorocznego żużlowego Grand Prix".
Wszystkie media podkreśliły, że są zadowolone ze srebrnego medalu, ponieważ złoty znalazł się daleko poza zasięgiem: "Polska tego dnia była o przynajmniej jeden rozmiar za duża".
Następne
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.