Firma Madison Square Garden Company zainwestuje w e-sportową organizację Counter Logic Gaming – poinformował portal ESPN.
Umowa pomiędzy Counter Logic Gaming (CLG) i Madison Square Garden Company ma zostać zawarta, ponieważ organizacja CLG zamierza wykupić permanentne członkostwo w amerykańskiej edycji League of Legends Championship Series. Na razie CLG przekazało swoją aplikację firmie Riot Games (twórcy League of Legends) i czekają na jej rozpatrzenie.
W przypadku pozytywnej opinii Riot Games, włodarze CLG będą musieli opłacić swoje miejsce, a kontrakt będzie opiewał na 10 milionów dolarów. Niezbędnym wsparciem finansowym dla organizacji ma być właśnie firma z Nowego Jorku. Jeśli tak się stanie, to w sezonie 2018 gracze pod banderą CLG będą mogli kontynuować swój udział w lidze.
Nie jest to jednak pierwszy raz, kiedy ta wielomiliardowa firma ma okazję wspierać rozwój e-sportowego świata. Przez ostatnie dwa lata Madison Square Garden Company organizowało wydarzenia e-sportowe w swoich obiektach. Chicago Theater oraz słynne nowojorskie Madison Square Garden były głównymi arenami zmagań dla łącznie trzech turniejów w League of Legends, a w bostońskim Wang Theater zorganizowany został major w Dota 2. Mistrzostwa Świata Call of Duty w 2016 roku odbyły się także w obiekcie firmy, którym jest The Forum w Los Angeles.
Counter Logic Gaming
CLG to organizacja e-sportowa założona przez byłego profesjonalnego gracza League of Legends, Georga "HotshotGG" Georgallidisa. Na początku CLG funkcjonowało tylko w świecie League of Legends, gdzie gracze zatrudnieni przez organizację regularnie od 2013 roku występowali w północnoamerykańskiej edycji League of Legends Championship Series (NA LCS), która jest najbardziej prestiżową ligą tej gry. Aktualnie CLG zrzesza zawodników z kilku różnych gier, m.in. League of Legends, CS:GO i Overwatch.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.