Po piątkowym remisie z Peru, Argentyńczycy są w sporych tarapatach. Zespół Jorge Sampaolego zupełnie nie radzi sobie w eliminacjach mundialu 2018, a jednej z głównych przyczyn obserwatorzy upatrują w kiepskiej współpracy Paulo Dybali z Leo Messim.
Dybala w argentyńskim zespole zadebiutował dopiero dwa lata temu i wydawało się, że da drużynie ogromną jakość w ofensywie. Już wtedy był piłkarzem Juventusu, a kibice upatrywali w nim tego, który nieco odciąży Messiego i sprawi, że nie tylko na piłkarzu Barcelony będzie skupiała się uwaga obrońców.
Dotychczas jednak Dybala zagrał osiem razy w barwach drużyny narodowej i trudno uznać, by spełniał oczekiwania. Mimo że sam wielokrotnie opowiadał w wywiadach o inspiracji starszym kolegą, to w praktyce ta sympatia na niewiele się zdaje. Dybala i Messi grający jednocześnie wzajemnie się bowiem wykluczają i dublują.
Na ten problem zwrócili uwagę nie tylko fani, ale i... sam Sampaoli. Selekcjoner wicemistrzów świata przyznał bowiem publicznie, że nie potrafi znaleźć rozwiązania dla tej sytuacji.
– Dybala jest przyszłościowym zawodnikiem, ale w tym momencie nie widzę możliwości, by razem z Messim grali jednocześnie na boisku. Po prostu nie ma dla nich miejsca. To bardzo podobni zawodnicy, obaj najlepiej czują się jako "dziesiątki", a Argentyna gra w systemie z tylko jednym takim piłkarzem – stwierdził.
Bezlitosne są dokładne analizy, które przygotował na blogu dziennikarz, Matias Baldo. Grafiki przedstawiające strefy, w których poruszają się obaj piłkarze, jasno wskazują na to, że obaj biegają dokładnie tymi samymi ścieżkami.
Wygląda więc na to, że póki Messi będzie grał w reprezentacji, to Dybala będzie musiał zadowolić się miejscem na ławce. Chyba że w końcu Sampaoli znajdzie optymalne ustawienie mieszczące obu zawodników na placu. Na razie jednak na to się nie zapowiada...
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (964 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.