200 godzin transmisji z XXIII Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pjongczang 2018 już za miesiąc w TVP1 i TVP2, SPORT.TVP.PL i aplikacji mobilnej TVP Sport! Wszystkie występy Polaków i finały wszystkich konkurencji widzowie Telewizji Polskiej będą mogli zobaczyć na antenach otwartych. Do Korei Południowej pojedzie 35-osobowa ekipa, w której skład wejdą komentatorzy, siedem ekip reporterskich i obsługa produkcyjna.
Zaczynamy chwilę po północy...
Początek dnia olimpijskiego w TVP1 i TVP2 (które często będą transmitować igrzyska jednocześnie) nastąpi tuż po północy, ze względu na różnicę czasu z Koreą Południową. Relacje z zawodów potrwają nawet do godziny 16:00. Później czas na programy: „Halo, tu Pjongczang” (TVP1 ok. godz. 16.20), „Skrót wydarzeń” (TVP1, ok. godz. 16:30) i „Dzień na igrzyskach”, w którym zostaną pokazane najważniejsze momenty dnia (TVP1 tuż przed Wiadomościami o godz. 19:30).
Wielkie imprezy sportowe to także znakomite wyniki oglądalności TVP. Do czasu Euro 2012 i meczu Polska – Rosja rekordem był konkurs skoków z Salt Lake City z udziałem Adama Małysza, który obejrzało w Jedynce ponad 14,5 miliona widzów. Do skoczków należą także najlepsze wyniki z ostatnich dwóch zimowych igrzysk – walkę Adama Małysza w Vancouver śledziło 9,439 mln widzów (udziały 57,9%), a drugie zwycięstwo Kamila Stocha w Soczi oglądało aż 10,444 mln (udziały 59,29%). Potwierdza to, że telewidzowie oglądają wielki sport przede wszystkim w telewizji publicznej.
Do Pjongczangu Telewizja Polska wyśle 35-osobową ekipę. W jej składzie znajdą się komentatorzy, siedem ekip reporterskich oraz obsługa produkcyjna. Główne studio olimpijskie będzie zlokalizowane na Woronicza, a wśród gości znajdą się wybitni sportowcy. Stałym ekspertem TVP w Pjongczang będzie Adam Małysz – czterokrotny medalista olimpijski. Rywalizację hokeistów będzie komentował Mariusz Czerkawski – były zawodnik NHL i olimpijczyk z Albertville.
Igrzyska w internecie
Telewizja Polska pokaże igrzyska również w sieci. Każdy użytkownik polskiego internetu będzie mógł oglądać zmagania sportowców w Korei Południowej zarówno w domu, jak i poza nim. Na stronie SPORT.TVP.PL i w aplikacji mobilnej TVP Sport zostanie pokazanych po kilkanaście godzin transmisji dziennie. Ale to nie wszystko! Kulisy rywalizacji, niesamowite wyczyny sportowców, rozemocjonowanych komentatorów i wszystko to, czego nie będzie można zobaczyć w telewizyjnych transmisjach, będzie można znaleźć także na kanałach społecznościowych TVP Sport. Do Pjongczang wyruszy bowiem specjalna ekipa, która będzie tworzyć treści dedykowane właśnie użytkownikom Facebooka, Twittera i strony SPORT.TVP.PL.
Telewizja Polska od igrzysk w Rzymie w 1960 roku transmituje letnie i zimowe igrzyska olimpijskie. Wielkie sukcesy polskich sportowców w tych imprezach są związane właśnie z TVP. Podczas ostatnich zimowych igrzysk olimpijskich w Soczi w 2014 roku reprezentacja Polski wywalczyła aż sześć medali: dwa złote Kamila Stocha w skokach narciarskich, złoty Justyny Kowalczyk w biegu na 10 km stylem klasycznym, złoty Zbigniewa Bródki na 1500 m w łyżwiarstwie szybkim oraz srebrny drużyny kobiecej i brązowy drużyny mężczyzn w panczenach.
Następne
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (991 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.