Wszystko wskazuje na to, że pojedynek Anthony Joshua vs Deontay Wilder nie odbędzie się w 2018 roku. Promotor Amerykanina uważa, że najbardziej realna data to dopiero przyszły rok.
– W boksie nie ma logiki. Wszystko może się zdarzyć. Nawet jeśli kibice czekają na tę walkę i jest to przez nich bardzo pożądane, to niczego nie możemy być pewni – zaznaczył Lou DiBella, promotor Wildera. W ostatnich tygodniach w mediach padały już deklaracje promotora Joshuy, Eddiego Hearna, ale dotyczyły przede wszystkim starcia z Jarrellem Millerem. – Czekamy na tę walkę, ale musimy być przygotowani w każdym elemencie. Do takiego pojedynku może dość w Las Vegas albo w Wielkiej Brytanii. Kibice mają nadzieję, że w końcu pojawi się informacja o tym starciu. Na razie nie chcę wybiegać w przyszłość – mówił Brytyjczyk.
Wilder ma w swoim dorobku tytuł mistrza świata WBC, ale dąży do tego, by w przyszłości założyć jeszcze pasy kategorii WBA, WBO i IBF. Będzie to możliwe, jeśli wygra ze zwycięzcą starcia Joshua vs Joseph Parker (31 marca). – Nikt nie lubi pozostawać w niepewności, to logiczne. Deontay nie ma jednak problemu z podejmowaniem ryzyka. W przeszłości był skłonny podróżować do Rosji. Liczą się dobre kontrakty i możliwość zarobienia dużych pieniędzy – dodał DiBella.
W niedalekiej perspektywie pojawia się również opcja walki Wildera z Dillianem Whyte’em. – Nikt nie musi czekać na Joshuę. Wilder może zmierzyć się z kolejnym potencjalnym rywalem i zarobić najwięcej w karierze. Jeśli go pokona świat będzie zdziwiony. Walka z Joshuą będzie wtedy astronomiczna – zakończył Hearn.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1028 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (93 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.