Federacja WBA nakazała Anthony’emu Joshule (21-0, 20 KO) walkę z obowiązkowym pretendentem Aleksandrem Powietkinem (34-1, 24 KO). Sztaby pięściarzy mają 30 dni na ustalenie warunków kontraktu. Takie informacje podał promotor Rosjanina Andriej Riabiński.
Jeszcze nie opadły emocje po triumfach "AJ-a" i Powietkina podczas gali w Cardiff, a kibice otrzymali kolejną dawkę wiadomości. Dobrze zorientowany promotor Rosjanina podał na jednym z kont społecznościowych informację, że "Sasza" jest teraz obowiązkowym rywalem dla posiadacza czterech mistrzowskich pasów IBO, IBF, WBO, WBA. – Do walki ma dojść w ciągu 150 dni. Strony mają miesiąc na negocjacje i ustalenie szczegółów – zdradza Riabiński.
Jeśli obozy nie osiągną porozumienia nie przeszkodzi to w przeprowadzeniu pojedynku. Po trzydziestu dniach gospodarza starcia wyłoni przetarg. – Jestem obowiązkowym pretendentem. Czekam na Joshuę. Ma cztery pasy. Chcę je zagarnąć. Nie myślę o tym, by walczyć z kimś innym – zapewniał Rosjanin po wygranej walce z Davidem Price’em.
Kilka dni temu promotor Brytyjczyka – Eddie Hearn przekonywał, że jego zawodnik najlepiej czuje się walcząc w Wielkiej Brytanii i zrobi wszystko, by kolejne starcie było w miejscu wyznaczonym przez "AJ-a".
– W grę wchodzą tylko najwyższe kontrakty. Zadbam o każdy detal. Rozmawiałem z Anthonym. Cały czas chce ze mną współpracować i walczyć o kolejne tytuły. Doskonale się rozumiemy i mamy plany na kolejne trzy lata. Nie zamieniłbym go na nikogo innego – stwierdził Hearn w rozmowie z ESPN.
Traci czas
Taka informacja najbardziej rozczarowała Deontay'a Wildera, który ma pas federacji WBC. Pięściarz deklarował, że nic nie stoi na przeszkodzie, by pojawił się w ringu z Joshuą. Wstępne warunki kontraktu zaakceptował nawet obóz, ale… nowa sytuacja pokrzyżowała plany Amerykanina.
– Chciałem pogratulować wygranej z Pakerem i jednocześnie dodać, że przyjmuję wyzwanie. Cieszę się, że w końcu chcesz ze mną walczyć i to w Wielkiej Brytanii. Ze strony Team Wilder nic nie stoi na przeszkodzie, by zakontraktować pojedynek – przekazywał "The Bronze Bomber". Wszystko wskazuje na to, że do najbardziej oczekiwanej walki ostatnich lat dojdzie najwcześniej w 2019 roku.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1009 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.