Telewizja Polska w czasie mistrzostw świata 2018 zaoferuje kibicom alternatywny komentarz oraz relacje z Rosji przygotowywane przez Piotra "Izaka" Skowyrskiego oraz Macieja Iwańskiego. Działania są częścią kampanii promocyjnej marki Coca-Cola "Gotowi na emocje".
– Telewizja Polska jest nowoczesna i idzie z duchem czasu. Jesteśmy otwarci na nowe formy komunikacji, dlatego postanowiliśmy po raz kolejny połączyć dwa żywioły – telewizję i internet, dziennikarstwo sportowe z e-sportem. Podczas trzech meczów grupowych reprezentacji Polski oraz meczu finałowego nasi widzowie będą mieli wybór pomiędzy komentarzem tradycyjnym zarówno w telewizji oraz internecie, a komentarzem alternatywnym. Relacje z meczów prowadzone przez Macieja Iwańskiego oraz "Izaka" w znacznie większym stopniu skupione będą na spontaniczności, autentycznych emocjach oraz prezentowaniu ciekawostek i nieznanych faktów. W ten sposób, poprzez doświadczenie profesjonalnego komentatora wsparte energią najpopularniejszego influencera e-sportowego, chcemy dostarczyć naszym widzom nowe wrażenia na najwyższym poziomie – komentuje akcję Marek Szkolnikowski, dyrektor TVP Sport.
Alternatywny komentarz meczów jest rozwinięciem akcji, jaką Telewizja Polska wraz z Coca-Colą przeprowadziła w 2016 roku przy okazji mistrzostw Europy. Cieszący się wówczas największą popularnością komentarz meczu towarzyskiego z Holandią osiągnął wynik 300 tys. odtworzeń.