Mecz Japonia – Polska to jedno z pięciu spotkań mistrzostw świata w Rosji, na które wciąż można kupić bilety. Jak informuje FIFA, dostępne są jeszcze wejściówki na mecze w dwóch z jedenastu miast-gospodarzy – Wołgogradzie i Sarańsku. Mundial 2018 od 14 czerwca w Telewizji Polskiej.
We wtorek zainaugurowano sprzedaż biletów na rozpoczynający się 14 czerwca mundial w punktach utworzonych przez FIFA, a znajdujących się w 11 miastach-gospodarzach imprezy. Wcześniej wejściówki rozprowadzano za pośrednictwem specjalnej platformy internetowej.
Kibice, udając się do wspomnianych punktów, mogą jeszcze nabyć wyłącznie karty wstępu na pięć meczów. Kilka godzin po rozpoczęciu tego etapu sprzedaży rozeszły się bowiem ostatnie bilety na spotkania w: Moskwie, Sankt Petersburgu, Kazaniu, Samarze, Niżnym Nowogrodzie, Soczi, Rostowie nad Donem, Kaliningradzie i Jekaterynburgu.
Jak podaje FIFA na stronie internetowej, poza pojedynkiem Polaków z Japończykami dostępne są wciąż wejściówki na spotkania: Anglia – Tunezja, Nigeria – Islandia, Panama – Tunezja i Egipt – Arabia Saudyjska. W przypadku ostatniego dostępność biletów jest określana jako średnia.
Odnośnie pozostałych – w tym konfrontacji biało-czerwonych z Japonią, która odbędzie się 28 czerwca – mała. Cztery z tych meczów odbędą się w tym mieście, a Panama z Tunezją zmierzą się w Sarańsku. Oba te miasta będą tylko gospodarzem spotkań fazy grupowej. FIFA zakłada, że wszystkie stadiony będą podczas każdego meczu mundialu zapełnione.
Pierwszy mecz Polacy rozegrają 19 czerwca w Moskwie z Senegalczykami. Pięć dni później zaś podopiecznych Adama Nawałki czeka w Kazaniu konfrontacja z Kolumbijczykami.
Nie tylko kibice z krajów, które będą uczestniczyć w MŚ, licznie przybędą do Rosji, chcąc obejrzeć z trybun spotkania. Chińskie media – opierając się na danych z rosyjskiej ambasady w Pekinie – podają, że ok. 100 tysięcy fanów piłki nożnej z tego kraju wybiera się tam w tym celu, choć reprezentacja Państwa Środka nie zakwalifikowała się na mundial.
Następne
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.