Mundial 2022 w Katarze przyciągnie przed ekrany komputerów i smartfonów wielu kibiców. Odpowiadamy na najczęściej zadawane nam pytania, związane z transmisjami na stronie TVPSPORT.PL i w aplikacji mobilnej TVP Sport.
Czy transmisje meczów w serwisie są dostępne poza granicami Polski?
Wszystkie transmisje meczów mistrzostw świata w piłce nożnej – Katar 2022 są dostępne tylko na terenie Polski. Oglądanie transmisji na komputerze, tablecie, telefonie lub innym urządzeniu poza granicami Polski jest niemożliwe z powodu ograniczeń wynikających z ochrony praw autorskich.
Mieszkam w Polsce i nie mogę obejrzeć meczu
W przypadku problemów z możliwością oglądania transmisji meczowych lub wystąpienia komunikatu o ograniczeniach licencyjnych w Polsce prosimy o odświeżenie strony i sprawdzenie czy taki sam komunikat jest wyświetlany w innej przeglądarce. Jeżeli błąd również będzie w niej występował proszę o przesyłanie zgłoszenia na adres pomoc@tvp.pl zawierającej:
a) link do materiału, który próbują Państwo wyświetlić
b) zrzut ekranu ze strony testowej: https://sprawdzip.tvp.pl
Powyższe informacje pozwolą nam zbadać problem i w ciągu kilku dni ustalić ewentualne przyczyny niedostępności.
Otrzymuję komunikat o wyłączeniu ad-blocka, którego nie używam
W przypadku otrzymania komunikatu o konieczności wyłączenia ad-blocka, gdy go Państwo nie posiadają lub został on już wcześniej wyłączony prosimy spróbować poniższych czynności.
a) Proszę wyłączyć antywirusa – niektóre antywirusy (np. Kaspersky) mają wbudowaną blokadę wykrywaną przez strony jako wtyczki typu ad-block
b) Proszę przywrócić ustawienia początkowe przeglądarki, bądź zainstalować nową przeglądarkę (Google Chrome, Firefox, Opera) i sprawdzić czy błąd dalej występuje.
c) Po powyższych czynnościach proszę odświeżyć stronę przy pomocy kombinacji klawiszy CTRL + F5 i sprawdzić czy problem dalej jest obecny
Jeżeli powyższe sposoby nie rozwiążą problemu prosimy o kontakt na pomoc@tvp.pl podając link do materiału, na którym problem wystąpił, informacje o urządzeniu z jakiego próbują Państwo otworzyć dany materiał oraz informacje o czynnościach, które już Państwo wykonali w celu rozwiązania problemu.
Niska jakość transmisji
W przypadku niskiej jakości wideo – widoczne piksele/niewyraźny obraz zwłaszcza w okolicy loga anteny na materiale – prosimy kliknąć zębatkę na pasku odtwarzacza wideo i z listy dostępnych wybrać wyższą jakość. Jeżeli jakość wideo nie poprawi się, prosimy odświeżyć stronę.
W przypadku braku zauważalne poprawy jakości obrazu, proszę sprawdzić zasięg swojego łącza internetowego: rodzaj połączenia (WiFi/łącze komórkowe) i ewentualnie pakietu danych. Prosimy sprawdzić, czy problem występuje także na innych urządzeniach połączonych z Internetem w ten sam sposób. Jeżeli problem dalej występuje, prosimy o przesłanie opisu problemu poprzez formularz kontaktowy.
Brak synchronizacji obrazu z dźwiękiem
W przypadku gdy braku synchronizacji pomiędzy obrazem a dźwiękiem, proszę odświeżyć stronę kombinacją klawiszy CTRL + F5 i proszę postarać się znaleźć ten sam fragment materiału, który oglądali Państwo przed odświeżeniem. W miarę możliwości proszę sprawdzić, czy problem pojawia się również na innym urządzeniu. Jeżeli brak synchronizacji obrazu i dźwięku nadal występuje, prosimy o przesłanie do nas informacji poprzez formularz kontaktowy. koniecznie załączając w wiadomości adres www materiału, oraz jak dokładny czas materiału wideo, w którym obserwują Państwo brak synchronizacji dźwięku i obrazu.
Transmisja zatrzymuje się samoczynnie
W przypadku samoczynnego zatrzymywania się transmisji (zamrożony obraz, kręcąca się ikona ładowania), proszę odświeżyć stronę. W miarę możliwości proszę sprawdzić to samo na innym urządzeniu. Jeżeli problem nadal występuje, prosimy o przesłanie zgłoszenia poprzez formularz kontaktowy opisując, w którym momencie dochodzi do zacięcia materiału.
Problem z transmisją w aplikacji TVP Sport
W przypadku błędów i braku transmisji na głównej stronie aplikacji lub w zakładce "Transmisje" proszę zrestartować urządzenie i zaktualizować aplikację do najnowszej wersji dostępnej w sklepach Google Play i App Store. Jeśli aktualizacja nie będzie pomocna, proszę o przesłanie zgłoszenia poprzez formularz kontaktowy wraz z krótki opisem problemu, wskazaniem modelu telefonu, nazwy operatora i rodzaju łącza internetowego z jakiego Państwo korzystają (WiFi/łącze komórkowe).
Skąd pobrać aplikację TVP Sport? Nasza aplikacja jest dostępna na urządzeniach mobilnych w sklepach App Store i Google Play. Dla systemu iOS w sklepie: App Store, dla systemu Android w sklepie Google Play
Brak materiału na stronie internetowej www.sport.tvp.pl/ms-2022 i/lub w aplikacji mobilnej TVP Sport W przypadku braku interesującego Państwa materiału tekstowego lub wideo na stronie www.sport.tvp.pl/ms-2022 i/lub w aplikacji mobilnej TVP Sport prosimy o informację, jakiego Państwa zdaniem materiału w danym miejscu nie ma i dlaczego. Stosowne zgłoszenie prosimy przekazać poprzez formularz kontaktowy.
Kontenery się przydały. Katar pomaga ofiarom trzęsienia ziemi
Meksykanie ukarani przez FIFA za mecz z Polską na MŚ
Rywale ukarani. Muszą zapłacić za zachowanie w trakcie meczu z Polakami
Argentyńczyk ujawnia: przy 0:1 Polak poprosił mnie, by więcej nie strzelać
Ale numer! Messi pozował do zdjęć z... podróbką pucharu
Nagroda nie dla Marciniaka! Na mundialu najlepszy był inny sędzia
Szał na punkcie koszulek Argentyny. Chcesz kupić? Poczekasz długo
"Aż spadłem z łóżka..." Francuski sędzia ocenił pracę Marciniaka
Każdy będzie mógł zobaczyć... łóżko Messiego. Gratka dla kibiców!