Przejdź do pełnej wersji artykułu

FAQ: problemy z transmisjami sport.tvp.pl i w aplikacji TVP Sport

(fot. TVP) (fot. TVP)

Mundial 2022 w Katarze przyciągnie przed ekrany komputerów i smartfonów wielu kibiców. Odpowiadamy na najczęściej zadawane nam pytania, związane z transmisjami na stronie TVPSPORT.PL i w aplikacji mobilnej TVP Sport.

👉 FAQ: problemy z transmisjami meczów Euro 2024 na stronie www i w aplikacji TVP Sport. Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Czy transmisje meczów w serwisie są dostępne poza granicami Polski?

Wszystkie transmisje meczów mistrzostw świata w piłce nożnej – Katar 2022 są dostępne tylko na terenie Polski. Oglądanie transmisji na komputerze, tablecie, telefonie lub innym urządzeniu poza granicami Polski jest niemożliwe z powodu ograniczeń wynikających z ochrony praw autorskich.

Mieszkam w Polsce i nie mogę obejrzeć meczu 

W przypadku problemów z możliwością oglądania transmisji meczowych lub wystąpienia komunikatu o ograniczeniach licencyjnych w Polsce prosimy o odświeżenie strony i sprawdzenie czy taki sam komunikat jest wyświetlany w innej przeglądarce. Jeżeli błąd również będzie w niej występował proszę o przesyłanie zgłoszenia na adres pomoc@tvp.pl zawierającej:
a) link do materiału, który próbują Państwo wyświetlić
b) zrzut ekranu ze strony testowej: https://sprawdzip.tvp.pl
Powyższe informacje pozwolą nam zbadać problem i w ciągu kilku dni ustalić ewentualne przyczyny niedostępności.

Otrzymuję komunikat o wyłączeniu ad-blocka, którego nie używam 

W przypadku otrzymania komunikatu o konieczności wyłączenia ad-blocka, gdy go Państwo nie posiadają lub został on już wcześniej wyłączony prosimy spróbować poniższych czynności.
a) Proszę wyłączyć antywirusa – niektóre antywirusy (np. Kaspersky) mają wbudowaną blokadę wykrywaną przez strony jako wtyczki typu ad-block
b) Proszę przywrócić ustawienia początkowe przeglądarki, bądź zainstalować nową przeglądarkę (Google Chrome, Firefox, Opera) i sprawdzić czy błąd dalej występuje.
c) Po powyższych czynnościach proszę odświeżyć stronę przy pomocy kombinacji klawiszy CTRL + F5 i sprawdzić czy problem dalej jest obecny
Jeżeli powyższe sposoby nie rozwiążą problemu prosimy o kontakt na pomoc@tvp.pl podając link do materiału, na którym problem wystąpił, informacje o urządzeniu z jakiego próbują Państwo otworzyć dany materiał oraz informacje o czynnościach, które już Państwo wykonali w celu rozwiązania problemu.

Niska jakość transmisji

W przypadku niskiej jakości wideo – widoczne piksele/niewyraźny obraz zwłaszcza w okolicy loga anteny na materiale – prosimy kliknąć zębatkę na pasku odtwarzacza wideo i z listy dostępnych wybrać wyższą jakość. Jeżeli jakość wideo nie poprawi się, prosimy odświeżyć stronę.

W przypadku braku zauważalne poprawy jakości obrazu, proszę sprawdzić zasięg swojego łącza internetowego: rodzaj połączenia (WiFi/łącze komórkowe) i ewentualnie pakietu danych. Prosimy sprawdzić, czy problem występuje także na innych urządzeniach połączonych z Internetem w ten sam sposób. Jeżeli problem dalej występuje, prosimy o przesłanie opisu problemu poprzez formularz kontaktowy.


Brak synchronizacji obrazu z dźwiękiem

W przypadku gdy braku synchronizacji pomiędzy obrazem a dźwiękiem, proszę odświeżyć stronę kombinacją klawiszy CTRL + F5 i proszę postarać się znaleźć ten sam fragment materiału, który oglądali Państwo przed odświeżeniem. W miarę możliwości proszę sprawdzić, czy problem pojawia się również na innym urządzeniu. Jeżeli brak synchronizacji obrazu i dźwięku nadal występuje, prosimy o przesłanie do nas informacji poprzez formularz kontaktowy. koniecznie załączając w wiadomości adres www materiału, oraz jak dokładny czas materiału wideo, w którym obserwują Państwo brak synchronizacji dźwięku i obrazu.

Transmisja zatrzymuje się samoczynnie

W przypadku samoczynnego zatrzymywania się transmisji (zamrożony obraz, kręcąca się ikona ładowania), proszę odświeżyć stronę. W miarę możliwości proszę sprawdzić to samo na innym urządzeniu. Jeżeli problem nadal występuje, prosimy o przesłanie zgłoszenia poprzez formularz kontaktowy opisując, w którym momencie dochodzi do zacięcia materiału.

Problem z transmisją w aplikacji TVP Sport

W przypadku błędów i braku transmisji na głównej stronie aplikacji lub w zakładce "Transmisje" proszę zrestartować urządzenie i zaktualizować aplikację do najnowszej wersji dostępnej w sklepach Google Play i App Store. Jeśli aktualizacja nie będzie pomocna, proszę o przesłanie zgłoszenia poprzez formularz kontaktowy wraz z krótki opisem problemu, wskazaniem modelu telefonu, nazwy operatora i rodzaju łącza internetowego z jakiego Państwo korzystają (WiFi/łącze komórkowe).

Skąd pobrać aplikację TVP Sport? Nasza aplikacja jest dostępna na urządzeniach mobilnych w sklepach App Store i Google Play. Dla systemu iOS w sklepie: App Store, dla systemu Android w sklepie Google Play

Brak materiału na stronie internetowej www.sport.tvp.pl/ms-2022 i/lub w aplikacji mobilnej TVP Sport W przypadku braku interesującego Państwa materiału tekstowego lub wideo na stronie www.sport.tvp.pl/ms-2022 i/lub w aplikacji mobilnej TVP Sport prosimy o informację, jakiego Państwa zdaniem materiału w danym miejscu nie ma i dlaczego. Stosowne zgłoszenie prosimy przekazać poprzez formularz kontaktowy.

Źródło: TVPSPORT.PL
Unable to Load More

Najnowsze

Zobacz także