Półfinał mistrzostw świata rozgrywany między Francją a Belgią przyćmił nieco transfer Cristiano Ronaldo. Portugalczyk i tak skradł jednak okładki włoskich i hiszpańskich gazet po przenosinach do Juventusu.
W Hiszpanii czuć zapach zmian. Dzienniki sportowe oddają hołd Portugalczykowi, ale przyznają, że życie z nim nie zawsze było proste. W tle pojawiają się już dyskusje, kto może zastąpić Ronaldo w Madrycie.
Ciepło napastnika żegna "Marca". "Nie będzie takiego drugiego", czytamy na okładce środowego wydania pisma. "Odchodzi Cristiano, legenda od 451 goli", podkreślają dziennikarze. Graficy gazety przygotowali ilustrację przedstawiającą wszystkie bramki zdobyte przez Portugalczyka i rywali przeciwko którym trafiał do siatki.
Słodko-gorzko transfer Ronaldo do Juventusu przyjął drugi największy dziennik sportowy z Madrytu "As". "Ciao, Cristiano. Było miło, dopóki to trwało". Co ciekawe, zdjęcie użyte na okładce pisma nie przedstawia Portugalczyka na boisku – ani w koszulce Juve, ani Realu.
Ronaldo żegna również Katalonia. Tamtejsze "El Mundo Deportivo" pseudonim zawodnika, czyli "CR7", czyta już po włosku. "CR Sette", a więc "CR Siedem", widzimy na okładce gazety. Podkreślono warunki transferu – 112 milionów euro i czteroletni kontrakt napastnika ze Starą Damą. Według dziennikarzy Florentino Perez ma już zajmować się transferem następcy Portugalczyka, czyli Neymara.
We Włoszech trwa feta – transfer Ronaldo oznacza korzyści nie tylko dla Juventusu, ale i całej Serie A. "Fiat Lux", czytamy na okładce "Corriere dello Sport". Dziennikarze przypominają w ten sposób, że ściągnięcie Portugalczyka do Turynu sfinansowali właściciele Starej Damy, czyli rodzina Agnellich, w której posiadaniu jest także koncern Fiata.
W podobnym guście wykonano okładkę "Tuttosport", gdzie zawodnika przedstawiono już w barwach Juventusu. "Stało się, Ronaldo jednym z biało-czarnych", podkreśla gazeta. Oba włoskie pisma podały inną kwotę transferu od Hiszpanów – według "Corriere dello Sport" napastnik trafił na Półwysep Apeniński za 117 milionów euro, z kolei "Tuttosport" twierdzi, że za 105 milionów.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (964 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.