Polska drużyna w Counter-Strike: Global Offensive, grająca pod skrzydłami rosyjskiej organizacji Virtus.pro, wyszła z grupy turnieju Intel Extreme Masters w Szanghaju i w sobotę 4 lipca zagra w półfinale. Transmisja z tego meczu w TVP Sport, SPORT.TVP.PL i aplikacji mobilnej od godz. 5:55.
Turniej Intel Extreme Masters w Chinach, którego pula nagród wynosi 250 tysięcy dolarów, rozpoczął się 1 sierpnia od rozgrywek fazy grupowej. Przystąpiło do nich osiem drużyn z całego świata, które zostały podzielone na dwie grupy. Polacy trafili do grupy A, wraz z Chińczykami z 5POWER Gaming, północnoamerykańskim składem NRG Esports oraz mieszanką wielu narodowości, reprezentującą barwy organizacji HellRaisers. Dwie najlepsze drużyny awansowały do fazy pucharowej.
Virtus.pro rozpoczęło ten turniej od przegranego starcia z HellRaisers. Polacy ulegli wynikiem 12:16 na mapie Inferno. Następnego dnia musieli "walczyć o życie", gdyż druga porażka przekreśliłaby ich szanse na wyjście z grupy. W meczu eliminacyjnym Virtusi wymęczyli zwycięstwo z 5POWER Gaming, dzięki rezultatowi 2:0, w rywalizacji do dwóch wygranych map, czyli best of three(bo3). W meczu decydującym o awansie, rywalem Polaków ponownie okazała się być ekipa HellRaisers. Obserwatorzy i kibice nie dawali VP zbyt wielu szans na zwycięstwo. Ku zaskoczeniu, NEO i spółka zagrali jak kompletnie inna drużyna, w sposób przemyślany, solidny i konsekwentny. Wynik 2:0 oznaczał awans do półfinału!
W najlepszej czwórce turnieju znalazły się drużyny NRG Esports, Tyloo, Gambit Esports oraz właśnie Virtus.pro. Nasi rodacy zagrają w sobotnim półfinale przeciwko chińsko-indonezyjskiemu zespołowi organizacji Tyloo. Bez większego zastanowienia można powiedzieć, że to Azjaci będą faworytem tego spotkania, chociażby ze względu na to, że są wyżej notowani w światowym rankingu CS:GO. Zajmują obecnie 12. miejsce, a Virtus.pro jest o 9 pozycji niżej. Oprócz umiejętności i aktualnej formy, atutem dla Tyloo będzie własna publiczność, która z pewnością nie będzie ułatwiać Polakom zadania. Natomiast jeśli zagrają oni tak dobre zawody jak ostatni mecz w grupie, mają szansę pokonać drużynę gospodarzy i wystąpić w wielkim finale.
Mamy nadzieję, że dzień przerwy korzystnie wpłynie na przygotowanie Virtus.pro do półfinałowego spotkania. W tym czasie mogli w spokoju trenować w hotelu oraz z pomocą swojego trenera i analityka przygotować się jak najlepiej pod rywala. Jeżeli pashaBiceps wraz z kolegami dostaną się do finału, będzie to jeden z nielicznych finałów na przestrzeni blisko półtorej roku. Oby ten mecz był pierwszym krokiem do zażegnania ich drużynowego kryzysu.
Zapraszamy wszystkich 4 sierpnia do kibicowania i wspierania Polaków z Virtus.pro. Od godziny 5:55 rozpoczynamy transmisję telewizyjną w TVP Sport oraz internetową na SPORT.TVP.PL!
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1028 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (93 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.