| Piłka nożna / PKO BP Ekstraklasa
Rywalizacja o awans do Ligi Mistrzów jest już na ostatniej prostej. W tej walce nie biorą udziału piłkarze Legii Warszawa, co sprawia że klubowi przejdą koło nosa ogromne pieniądze...
Jak zdradził w przeszłości Dariusz Mioduski, budżet warszawskiej Legii był przed sezonem tak skonstruowany, że zakładał awans do Ligi Europejskiej. Po kompromitującym dwumeczu z luksemburskim Dudelange, mistrzowie Polski pożegnali się jednak z pucharami, bo wcześniej ulegli w walce o LM. Lepszy okazał się wówczas Spartak Trnawa.
Taki bieg wydarzeń pozbawił legionistów ogromnych wpływów finansowych. Pokonanie zespołu Radoslava Latala pozwoliłoby zainkasować blisko pół miliona euro. Gdyby w III rundzie stołeczni okazali się lepsi od Crveny zvezdy, oznaczałoby to kolejne pięć milionów zysku, a awans po dwumeczu w IV rundzie – następne 15 milionów.
To jednak nie koniec potencjalnych korzyści finansowych, którym mogła poddać się Legia. Doliczyć należy bowiem do tego wpływy z dnia meczowego oraz ze spraw marketingowych – sprzedaży koszulek, pamiątek, gadżetów...
Kasę klubu zasilałaby także atrakcyjna kwota za każdym razem, gdy warszawianie zdobyliby punkt w fazie grupowej. Wstępnie można więc szacować, że mistrzowie Polski stracili ponad 20 milionów euro.
Rekompensatą za to potknięcie miał być awans do Ligi Europejskiej. Mowa tu o wiele mniejszych sumach, bo dostanie się do fazy grupowej wyceniane jest na niespełna trzy miliony euro. Tak czy owak jednak Legia może o tych pieniądzach zapomnieć i musi teraz szukać sposobu, by załatać dziurę w budżecie.
Następne
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (991 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.