| Piłka nożna / PKO BP Ekstraklasa
Gdzie oglądać mecze Ekstraklasy? Przez dwa najbliższe lata w Telewizji Polskiej! TVP pokaże na otwartej antenie jedno, wybrane spotkanie każdej kolejki najwyższej polskiej klasy rozgrywkowej. – Dzięki nowemu kontraktowi Ekstraklasa ma szansę wejść na nasz, międzynarodowy poziom – powiedział dyrektor TVP Sport, Marek Szkolnikowski.
Marek Szkolnikowski (dyrektor TVP Sport):
Wszystko to, co jest z perspektywy polskiego kibica ważne, jest dostępne w ogólnokrajowym kanale TVP Sport i naszej aplikacji mobilnej. Dzięki temu kontraktowi Ekstraklasa ma szansę, żeby wejść na nasz międzynarodowy poziom. Wiemy, że Ekstraklasa jest świetnie pokazywana, również infrastruktura jest świetna. Za tym musi pójść poziom sportowy. Ale nie ma wielkiej piłki bez wielkich pieniędzy. Wierzę, że ten kontrakt będzie pierwszym etapem znajdowania tych pieniędzy. Nie wyobrażam sobie, żeby za kilka lat mistrz Polski nie grał regularnie w Lidze Mistrzów, żeby kolejne dwa kluby nie grały w innych europejskich rozgrywkach. Po to jest ten kontrakt.
Marcin Animucki (prezes zarządu Ekstraklasa SA):
Dokładnie o 14:30 podpisaliśmy dwie bardzo ważne umowy dla historii Ekstraklasy: umowę o sprzedaży praw mediowych dla 500 milionow złotych włącznie zkosztami produkcji. Z 11. miejsca przesuwamy się na ósme miejsce, jeśli chodzi o wartość krajowych rozgrywek. (...) Na pokładzie witamy zawodnika, z którym mieliśmy już kilka razy do czynienia – Telewizja Polska zdecydowała się kontynuować z nami współpracę na znacznie większym obszarze.
Karol Klimczak (przewodniczący rady nadzorczej Ekstraklasa SA):
Rozmowy były skomplikowane, ale wszystko skończyło się olbrzymim sukcesem. To jest docenienie potencjału, jakim dysponuje Ekstraklasa, docenienie zainteresowania, jakim cieszy się piłka nożna w Polsce. (...) Wielkie nadzieje wiążemy z naszym nowym partnerem, z możliwością dotarcia do kibiców, którzy dotychczas nie mogli oglądać Ekstraklasy w telewizji.
Robert Podoliński (ekspert TVP Sport):
W końcu polska piłka nożna będzie dla kibiców. Miejmy nadzieję, że za tym pójdą kolejne kroki. Że to będzie dla młodych piłkarzy świetny materiał poglądowy. (...) Dotychczas mieliśmy do czynienia z wyraźnie zdefiniowanym typem odbiorcy – byli to kibice dwóch zainteresowanych klubów. Teraz więcej będzie kibiców bezstronnych, większa grupa będzie mogła obiektywnie ocenić co w dany weekend wydarzyło się w Ekstraklasie. Nie za pomocą relacji dziennikarskich, tylko jednego przycisku na pilocie.
Sebastian Mila (ekspert TVP Sport):
Pamiętam doskonale, jak w Telewizji Polskiej była puszczona tylko druga połowa. Ja ją oglądałem w Koszalinie, gdzie nie miałem na co dzień, z bliska dostępu do wielkiej piłki. (...) Możesz być idolem wielu dzieciaków, kiedy będziesz dobrze grał, kiedy będziesz prowadził swoją drużynę. W młodych chłopcach można zaszczepić chęć przychodzenia na treningi.
�� ��
— LOTTO Ekstraklasa (@_Ekstraklasa_) 12 grudnia 2018
Przez najbliższe dwa sezony mecze #Ekstraklasa dostępne na antenach NC+ i TVP!
Więcej: https://t.co/4w8R46RddB pic.twitter.com/S20oQLEZfQ
Już nie musisz szukać. #EkstraklasawTVP pic.twitter.com/LGIqhTc5or
— TVP Sport (@sport_tvppl) 12 grudnia 2018
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (982 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.