Real Madryt jest o krok od wygrania po raz trzeci z rzędu Klubowych Mistrzostw Świata. Królewscy w wielkim finale są zdecydowanym faworytem w meczu z zespołem ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich – Al-Ain FC. Transmisja z meczu o trzecie miejsce i z finału w sobotę w TVP Sport, SPORT.TVP.PL i w aplikacji mobilnej.
Piłkarze z Santiago Bernabeu mają szansę na ustrzelenie historycznego trypletu. W latach 2016-2018 najpierw wygrywali Ligę Mistrzów, a teraz mogą też skompletować zwycięstwa w Klubowych Mistrzostwach Świata. Od sukcesu dzieli ich zaledwie jeden mecz.
Rywalizacja o to, by zostać najlepszą drużyną na świecie rozpoczęła się w środę. Wówczas drogę do finału rozpoczęła drużyna Al-Ain FC. W 1/8 finału pokonała po rzutach karnych nowozelandzki Team Wellington w 1/8 finału. W sobotę zawodnicy ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich uporali się z Esperance Tunis, a we wtorek niespodziewanie wyeliminowali River Plate. Do rozstrzygnięcia znów konieczna była seria rzutów karnych, w której piłkarze Al-Ain bezbłędnie wykonywali "jedenastki". Jedna pomyłka ze strony graczy River spowodowała, że popularni Millonarios musieli wracać do domu.
Kolejny popis Bale'a?
Real Madryt swoją przygodę z tegorocznymi rozgrywkami rozpoczął od półfinału. Królewscy świetnie sprawdzili się w roli faworytów. Po hat-tricku Garetha Bale'a pokonali japońskie Kashima Antlers 3:1 (1:0).
Dobry występ był bardzo potrzebny Walijczykowi – to w nim upatrywano następcy Cristiano Ronaldo. W tym sezonie grał jednak przeciętnie. – Gareth pokazał wszystkie atuty. Był aktywny, ruchliwy i strzelał gole. Pokazał, na co go stać. Mam nadzieję, że zrobi to w następnym spotkaniu, chociaż trudno oczekiwać, by co mecz zdobywał hat-tricka – powiedział trener Santiago Solari.
KMŚ jak Liga Mistrzów
To wyjątkowy turniej dla szkoleniowca Realu. Jeśli drużyna pokona Al-Ain, Solari zdobędzie pierwszy tytuł w roli trenera madryckiego zespołu. Królewscy nie zamierzają zlekceważyć rywali.
– Nie wiem, czego spodziewać się po przeciwnikach. Teraz na pewno przeanalizujemy ich grę. Musimy potraktować ten mecz jak starcie Primera Division albo Ligi Mistrzów. Chcemy wygrać ten turniej. Zrobiliśmy bardzo wiele, by wziąć w nim udział – dodał pomocnik Toni Kroos.
Real stoi przed historyczną szansą. Nie dość, że po raz trzeci z rzędu może wygrać Klubowe Mistrzostwa Świata, to jeszcze z łącznie czterema triumfami w tych rozgrywkach może zostać samodzielnym liderem, jako najlepsza drużyna KMŚ. W tej chwili Królewscy z trzema pucharami są na równi z Barceloną, która wygrywała ten turniej w 2009, 2011 i 2015 roku.
Plan transmisji
Sobota, 22.12:
Mecz o trzecie miejsce Kashima Antlers – River Plate: transmisja od 14:20 w TVP Sport, SPORT.TVP.PL i aplikacji mobilnej.
Finał Real Madryt – Al-Ain FC: transmisja od 17:05 w TVP Sport, SPORT.TVP.PL i aplikacji mobilnej.
Następne
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.