| Piłka nożna / PKO BP Ekstraklasa
Wisła Kraków szuka sposobów na wydostanie się z kłopotów finansowych. Wielką nadzieją nowych właścicieli jest pospolite ruszenie kibiców, którzy mieliby kupować karnety niczym... w drugoligowym Widzewie Łódź.
"Bijemy rekord Polski w liczbie sprzedanych karnetów!" – zakrzyknął jeden nowy z właścicieli Wisły, Jarosław Królewski. Pokonanie Widzewa nie będzie jednak prostym zadaniem. Łodzianie, odkąd powstał nowy stadion, runda w rundę biją kolejne rekordy Polski. Co ciekawe, władze Widzewa specjalnie ograniczają liczbę miejsc dla karnetowiczów, żeby co pół roku lekko ją podnosić i ogłaszać kolejny rekord.
Będzie taki wstyd jak nie pobijemy tego rekordu karnetów, że nie pojawię się na TT przez miesiąc :) co mam powiedzieć tym inwestorom, że ilu jest lojalnych kibicow? 1 tysiąc?
— Jarosław Królewski (@jarokrolewski) 23 stycznia 2019
No właśnie... Widzew ogranicza zbyt mały stadion (18 tysięcy), z czym problemu nie ma Wisła. Stadion przy Reymonta może pomieścić ponad 33 tysiące kibiców. Na razie to jednak czysto teoretyczne rozważania, ponieważ zainteresowanie nie powala. W poniedziałek Wisła – na oficjalnym profilu twitterowym –
ogłosiła, że do tej pory karnety zakupiło niewiele ponad pięć tysięcy kibiców.
Nowy tydzień zaczynamy aktualizacją licznika! Tak prezentuje się on na godzinę 12:00 #prawdziwaWISŁA
— Wisła Kraków SA (@WislaKrakowSA) 28 stycznia 2019
▶️ https://t.co/QBAJFX1yFi
▶️ https://t.co/K5fHWRMxVS pic.twitter.com/Xfwo1nqA2b
Czy jednak porównanie Wisły i Widzewa ma sens? Przecież łodzianie mają niższe ceny, głównie ze względu na niższą klasę rozgrywkową. 110 złotych w porównaniu z 210 robi przecież różnicę. Widzew zagra co prawda tylko sześć meczów u siebie – co daje średnią kwotę 18 zł za mecz. W Wiśle wyniesie 26 lub 30 zł. W poprzedniej rundzie wartość meczowa karnetu w Krakowie wynosiła 17,50 (10 meczów za 175 zł).
Trzeba jednak pamiętać, że Wisła w lidze zagra choćby z Legią czy derby Krakowa. W Łodzi "daniem rundy" będzie Radomiak i Elana Toruń. No i w Widzewie nikt nie ma wątpliwości, że po awansie, wraz ze wzrostem ceny karnetu, frekwencja nie zmaleje... Chyba że dojdzie do rozbudowy stadionu, której głośno domagają się kibice. Byłby to jednak tylko efekt uboczny i co najważniejsze chwilowy.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1024 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (93 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.