Bayern Monachium od ponad dwóch lat nie wygrał z Herthą BSC. Węgierski szkoleniowiec Pal Dardai wyraźnie ma patent na mistrzów Niemiec, a w środę spróbuje powstrzymać ich po raz kolejny w Pucharze Niemiec.
Wiosna nie będzie dla Bawarczyków najłatwiejsza. Piłkarze Niko Kovaca, na 14 kolejek przed końcem sezonu, tracą do Borussii Dortmund aż siedem punktów, a w Lidze Mistrzów czeka ich ciężka batalia z Liverpoolem. Zanim jednak przyjdzie im zmierzyć się ze znacznie silniejszymi przeciwnikami, najpierw muszą sprawdzić się na tle Herthy w Pucharze Niemiec. Herthy, która ma ogromny apetyt, by awansować do ćwierćfinału rozgrywek, bowiem finał odbędzie się na Stadionie Olimpijskim.
Ogromny obiekt w stolicy Niemiec rzadko kiedy zapełnia się do ostatniego krzesełka, ale własnie tak ma być w środowy wieczór. Szkoleniowiec Starej Damy przyznał, że szykuje specjalną taktykę na rywala z najwyższej półki. Na sukces w lidze Hertha większych szans już nie ma, dlatego wszystkie siły berlińczycy chcą skumulować na walkę o krajowy puchar.
Optymizm w serca fanów Starej Damy przed meczem z bardziej utytułowanym rywalem, wlewać może bilans ostatnich spotkań. Monachijczycy nie mają od ponad dwóch lat sposobu na zespół ze Stadionu Olimpijskiego. Ostatnie cztery spotkania między tymi drużynami skończyły się bowiem aż trzema remisami i jesiennym zwycięstwem Herthy 2:0.
O kolejny sukces stołecznych może być o tyle łatwiej, że Bayern już dawno nie był aż w takim zasięgu pozostałych niemieckich drużyn. Nawet jeśli w tym sezonie Bawarczycy potrafią stłamsić rywala, to zazwyczaj na nie dłużej niż 45 minut. Tak było choćby w ostatniej kolejce ligowej, gdy do przerwy prowadzili 1:0 z Bayerem Leverkusen, a ostatecznie przegrali 1:3.
Pozycja Niko Kovaca i tak nie jest już najmocniejsza, a w przypadku odpadnięcia z DFB-Pokal może być jeszcze słabsza. A przecież największe wyzwania dopiero przed jego zespołem...
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (964 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.