W historii lekkoatletyki był czas, kiedy Polacy z mistrzostw świata nie przywozili worka medali. Tak było m.in. w 2007 roku, kiedy w Osace biało-czerwoni trzykrotnie stanęli na podium. dwa razy dokonał tego Marek Plawgo, który kilka dni temu poruszył kibiców wyznaniem o chorobie.
Plawgo dwanaście lat temu sięgnął po brąz w biegu na 400 metrów przez płotki. Na tej samej pozycji finiszował razem z kolegami z reprezentacji w finale sztafety 4x400 metrów. Rekordzista Polski kilka dni temu opublikował na Twitterze długie oświadczenie, w którym wyjawił, że zmaga się z depresją.
"Przez długi czas nie miałem odwagi nazwać mojej choroby. Przecież to miało być chwilowe, miałem jak zwykle się podnosić, miałem udowadniać, że nic mnie nie położy. To, co tak solidnie budowałem przez lata, zniknęło. Wszystko, co było dla mnie wyznacznikiem własnej wartości wskazywało, że przegrałem" – zdradził
Wyznanie lekkoatlety poruszyło kibiców, dziennikarzy i sportowców. Wielu życzyło szybkiego powrotu do zdrowia oraz przesyłało symboliczne uśmiechy, o które halowy mistrz Europy z 2002 roku prosił we wpisie. Po kilku dniach podziękował za wsparcie. "Reakcja na moje oświadczenie przekroczyła moje wyobrażenie. Obiecuję, że odpiszę, oddzwonię, odpowiem. Nie wiem, czy uda się wszystkim. Uśmiecham się do Was. Wielkie, wielkie dzięki!" – napisał.
Uśmiecham się najmocniej jak potrafię 🤗🤗�🤗
— Monika Pyrek (@monikapyrek) 30 marca 2019
Jedna z trudniejszych wiadomości, jaką tu napisałem pic.twitter.com/1QevopEeiK
— Marek Plawgo (@maras400) 30 marca 2019
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1012 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.