Organizatorzy przedstawili innowacyjny format rozgrywek w turnieju. We wtorek, 16 kwietnia rozpoczną się zmagania nadwiślańskiej drużyny devils.one ze zwycięzcą zawodów Blast Pro Series w Miami – Faze Clan. Transmisję można będzie obejrzeć na antenie TVP Sport.
ESL Pro League może stać się Ligą Mistrzów w świecie Counter Strike, dzięki zmianom jakie zostały wprowadzone w bieżącym sezonie. Przede wszystkim biorący udział w meczach fazy grupowej nie zagrzeją miejsc w domu przed komputerem czy też w gaming housach. Wszystkich, bez wyjątku, czeka wylot do Leicester w Wielkiej Brytanii.
Wydarzenie będzie przez to o wiele bardziej medialne i wzbudzi większe emocje, na co liczą organizatorzy. Drugą zasadniczą zmianą jest przejście z formatu ligowego na ten przypominający bardziej system turniejowy.
Jak wyglądać będzie nowy format rozgrywek?
Wszystko rozpocznie się od fazy grupowej, w której do walki stanie 16 drużyn. Te zostały już podzielone na grupy “A”, “B”, “C” i “D”, z których wyeliminowane zostaną najsłabsze.
Pierwsza faza potrwa od 12 do 25 kwietnia, a wszystkie mecze będą w formacie BO3. Team, który zajmie pierwsze miejsce w grupie ma bezpośredni awans do finałów, które zaplanowano w Montpellier.
Wyłamanie ze standardu rozgrywek rozpoczyna się kiedy drużyny zajmą drugie i trzecie miejsce otrzymując awans do “fazy grupowej 2”, której zakończenie zaplanowano na 23 maja. Tylko połowa zawodników weźmie w niej udział, a formacje zostaną podzielone na dwie grupy. W każdej z nich znajdą się cztery drużyny, a te które zajmą najlepsze dwie pozycje awansują do wielkiego finału. Pozostali oczywiście pożegnają się z ESL Pro League w sezonie 9. Warto podkreślić, że sprawa ewentualnego spadku z ligi nie została jeszcze omówiona.
Oglądaj devils.one w EPC!
Gracze devils.one będą naszymi jedynymi przedstawicielami w najbardziej prestiżowej lidze Counter-Strike: Global Offensive w Europie. 16 kwietnia Diabły rozpoczną rywalizację w fazie grupowej. Z tej okazji władze polskiej organizacji zaplanowali viewing party, czyli wspólne oglądanie inauguracyjnego spotkania TaZa i spółki w siedzibie Esport Performance Center w Warszawie. Jako TVP Sport będziemy partnerem tego wydarzenia na trzecim piętrze EPC, które rozpocznie się o godzinie 18:00. Bilety są dostępne pod tym adresem.
Harmonogram spotkań grupy B:
Wtorek, 16 kwietnia
18:20 – devils.one vs. FaZe (spotkanie zostanie wyemitowane na żywo na antenie TVP Sport, a powtórkę meczu zaplanowano o 23:45)
22:00 – NIP vs. Heroic
Środa, 17 kwietnia
18:20 – FaZe vs. Heroic
22:00 – devils.one vs. NIP (transmisja na naszej stronie internetowej tvpsport.pl w aplikacji mobilnej jak i na naszym kanale twitch, powtórka tego spotkania będzie pokazana o 00:25 na antenie TVP Sport)
Czwartek, 18 kwietnia
18:20 – FaZe vs. NIP
22:00 – devils.one vs. Heroic (spotkanie zostanie wyemitowane na żywo na antenie TVP Sport)
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.