Za nami trzy rundy mistrzostw świata Formuły 1 w sezonie 2019. Przed jego początkiem jedną z kilku większych niewiadomych była dyspozycja Daniela Ricciardo za kierownicą bolidu Renault. Liczby pokazują, że odejście z Red Bull Racing nie było właściwą decyzją. Transmisja Grand Prix Azerbejdżanu 28 kwietnia w Telewizji Polskiej.
Grand Prix Australii i Bahrajnu zakończyły się porażką w wykonaniu Ricciardo. W obu tych startach nie zdołał dojechać do mety. W pierwszym popełnił błąd już na starcie – zjechał na nierówny trawnik przy prostej startowej i stracił przednie skrzydło. W kolejnym na kilka okrążeń przed końcem awarii uległa jednostka napędowa w jego bolidzie. Ta sama usterka dokładnie w tym samym momencie rywalizacji przytrafiła się jego partnerowi z Renault, Nico Hulkenbergowi.
Wyścig w Chinach wlał jednak nadzieję w serca fanów Australijczyka. Na torze w Szanghaju zdobył pierwsze punkty w tym sezonie. Dojechał do mety na siódmej pozycji. Patrząc na wyniki, jakie osiągał jeżdżąc w Red Bull Racing, sytuacja ta nie może być powodem do zadowolenia. – Dobrze jest zasiąść w bolidzie i wreszcie ukończyć Grand Prix. Oczywiście wyciągamy z tego pozytywne wnioski, ale czeka nas jeszcze sporo pracy – powiedział Ricciardo w rozmowie ze Sky F1.
Wtóruje mu szef francuskiego teamu – Cyril Abiteboul – który pochwalił kierowcę za bardzo dobrą komunikację w trakcie wyścigu. – Nie mamy za bardzo czym się chwalić, ale nasze tempo wyglądało lepiej, niż przypuszczaliśmy. Duży wpływ miało umiejętne zarządzanie oponami – stwierdził.
�� “We will look at the weekend as a whole and our focus switches to the next race.”
— Renault F1 Team (@RenaultF1Team) 14 kwietnia 2019
And now a word from the boss ��
Full report �� https://t.co/SwtJoSCMSB#RSspirit #ChineseGP #Race1000 pic.twitter.com/oXFxEFyyZx
Następne
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1012 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.