| Piłka nożna / PKO BP Ekstraklasa
Zrobił bardzo dużo dla tego klubu. U każdego przychodzi moment, w którym trzeba się pożegnać i spróbować czegoś nowego – mówił o Michale Kucharczyku Marek Saganowski podczas kolejnego odcinek Magazynu Sportowego RDC.
Stołeczny klub kupił Kucharczyka w lipcu 2009 roku ze Świtu Nowy Dwór Mazowiecki, choć w pierwszym sezonie pozostał jeszcze na wypożyczeniu w poprzednim klubie. "Kuchy" zadebiutował w barwach Legii w meczu z GKS-em Bełchatów sierpniu 2010 roku.
– Nie ulega wątpliwości, że "Kuchy King" to "Kuchy King". To legenda klubu. Trzeba schylić głowę. Przy Łazienkowskiej rozegrał kilkadziesiąt świetnych meczów, zdobył kilkadziesiąt ważnych bramek. Zrobił bardzo dużo dla tego klubu. U każdego przychodzi moment, w którym trzeba się pożegnać i spróbować czegoś nowego – mówił Saganowski.
Wystąpił w 349 meczach, w których miał 71 goli i 58 asyst. Zdobył pięć mistrzostw Polski oraz sześć krajowych pucharów. Czterokrotnie awansował do fazy grupowej Ligi Europy. W sezonie 2016/17 Wojskowi z Kucharczykiem w składzie jako pierwszy polski klub od 20 lat awansowali do fazy grupowej Ligi Mistrzów. Pytanie czy przyszłość napastnika mogła wyglądać inaczej?
– Wszystko zostało rozwiązane w tydzień. Nie było czasu. Nie było wiadomo czy "Kuchy" będzie grał, już przed meczem z Lechem. Po spotkaniu z Jagiellonią miał problem zdrowotne. Były zapewne jakieś ustalenia pomiędzy nim a klubem, o których do końca nie wiemy. Takich zawodników trzeba godnie żegnać. Trzeba podziękować, ale w tym przypadku akurat nie udało się tego zrobić. Będzie jeszcze czas, by to zrobić przy pełnych trybunach – podsumował.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (964 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.