Polski Związek Piłki Nożnej obchodzi w tym roku 100-lecie istnienia. W związku z okrągłą rocznicą na rynku pojawi się limitowana edycja strojów reprezentacji Polski. Ich projekt zobaczyć można poniżej.
Koszulki opublikował portal Footy Headlines, który specjalizuje się w udostępnianiu projektów strojów piłkarskich na długo przed ich oficjalną premierą.
Stroje przygotował oficjalny sponsor techniczny kadry, firma Nike. Projekt odwołuje się do polskiej flagi. Front koszulki podzielony jest na dwie części – białą i czerwoną, zaś rękawy pozostają białe. Kołnierz będzie czerwony i wpisany w niego zostanie specjalny emblemat PZPN.
To nie pierwsza kampania w związku z okrągłą rocznicą powstania PZPN. W marcu, tuż przed meczami eliminacji Euro 2020 z Austrią i Łotwą, Robert Lewandowski i spółka wzięli udział w sesji w historycznych strojach reprezentacji.
😮😍@LukaszFabianski w stroju bramkarskim z 1935 roku z meczu Polska - Łotwa. 🔝 #Od100Lat pic.twitter.com/BvLJ3QOWCJ
— Łączy nas piłka (@LaczyNasPilka) March 18, 2019
🧐🇵🇱
— Łączy nas piłka (@LaczyNasPilka) March 17, 2019
Kamil Grosicki i Jan Bednarek w strojach kolejno z:
✅ 1934 roku z meczu Polska - Niemcy,
✅ 1922 roku z meczu Polska - Węgry. pic.twitter.com/BMZOVyKOJC
To też nie pierwszy projekt Nike przygotowany na 100-lecie jednej z federacji. W marcu na rynku pojawiły się limitowane stroje na 100. rocznicę powstania francuskiego związku. Trójkolorowi wystąpili w nich nawet w meczu el. Euro 2020 z Islandią.
Shirt Alert: Nike have released the new France 2019 centenary shirt celebrating 100 years of the FFF
— Classic Football Shirts (@classicshirts) March 25, 2019
The shirt will be worn today against Iceland.
What do you think? pic.twitter.com/qSVwsMjfn2
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.