To będzie ich drugi pojedynek razem w narożniku – w pierwszym po dramatycznym boju Maciej Sulęcki pokonał Gabriela Rosado i w nagrodę w sobotę powalczy o tytuł mistrza świata z Demetriusem Andrade. Transmisja w nocy z 29 na 30 czerwca od 2:00 w TVP Sport, TVPSPORT.PL i aplikacji mobilnej TVP Sport.
Po śmierci Andrzeja Gmitruka Sulęcki musiał poszukać nowego trenera. Zdecydował się na Wilczewskiego, ale jego wybór pozostawił wśród ekspertów wiele znaków zapytania. W marcu "Striczu" pokonał Rosado, jednak niedowiarków nie ubyło.
–Założyłem ostatnio Instagrama, ale nie rozumiem tego wirtualnego świata. Niech sobie krytykują, ich sprawa, ale to dziwne jest, że rodacy tak negatywnie to odbierają – przyznał Wilczewski.
Trener nie ma złudzeń, że takie lekceważące podejście rywala może wpłynąć na Sulęckiego pozytywnie.
– Jego to nakręca. Może dla wielu zawodników byłoby to dziwne, ale nie dla niego. Jego psychika mi imponuje. Nie rusza go to, że walczy na terenie wroga. Ba, może to dla niego idealna sytuacja – dodał Sulęcki.
Dla trenera liczy się teraz tylko Sulęcki i sobotnia walka, ale o pojedynku nie można myśleć 24 godziny na dobę.
– Kocham motory, a jeden z nich kupiłem właśnie w Ameryce. Żona dała zielone światło, to trzeba było skorzystać. Jazda to spokój, oderwanie się od rzeczywistości, wiatr we włosach. Nie lubię jeździć po miastach, wolę po wioskach, wtedy zwiedzam, odpoczywam i ładuję baterie. Walka o tytuł to dwanaście rund wędrowania po polu minowym. Ani na chwilę nie można stracić czujności. Uwielbiam to – zakończył Wilczewski.
Następne
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (991 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.