| Piłka nożna / Euro 2025 kobiet
Kobieca reprezentacja piłkarska jest w Stanach Zjednoczonych popularniejsza niż męska – to wiadomo nie od dziś. Jak się okazuje, Alex Morgan, Megan Rapinoe i ich koleżanki cieszą się wielką popularnością na całym świecie. Koszulka, w której obecnie występują, jest najlepiej sprzedającym się w internecie trykotem Nike w historii i to licząc wszystkie drużyny, męskie i żeńskie, kluby i reprezentacje.
To nie fake news. Obecna koszulka reprezentacji USA kobiet sprzedaje się na Nike.com lepiej niż koszulki Anglii, Brazylii, Francji, Barcelony, PSG, Manchesteru City i każdej innej drużyny piłkarskiej znajdującej się w stajni producenta. Oficjalnie potwierdził to dyrektor generalny amerykańskiego producenta, Mark Parker.
Co ciekawe, dzięki udanym występom Amerykanek na trwających właśnie mistrzostwach świata, Nike jest obecnie największym sprzedawcą... staników w Ameryce Północnej. Po raz pierwszy w historii firmy.
Blisko dwie trzecie z 24 finalistów MŚ kobiet gra w strojach Nike, a połowa zawodniczek gra w butach ze znanym na całym świecie symbolem łyżwy. – Nie da się opisać, jak ważny był ten rok w ofensywie naszej marki na rynku kobiecym – przyznał Parker.
Transmisje z mundialu kobiet trwają na antenach Telewizji Polskiej i na TVPSPORT.PL. W półfinałach USA zagra z Anglią (we wtorek, 2 lipca), a Holandia ze Szwecją (w środę, 3 lipca). Finał zaplanowany jest na niedzielę, 7 lipca.
🇺🇸 @USWNT breaking records. pic.twitter.com/qVZ8T6TvEi
— B/R Football (@brfootball) 30 czerwca 2019
0 - -1
Anglia
1 - 2
Włochy
6 - 1
Walia
2 - 5
Francja
3 - 2
Dania
4 - 1
Niemcy
1 - 3
Hiszpania
1 - 2
Belgia
1 - 1
Szwajcaria
4 - 3
Islandia
19:00
Szwajcaria
19:00
Niemcy
19:00
Włochy
19:00
Zwycięzca QF2
16:00
Zwycięzca SF2
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.