W europejskich kwalifikacjach do Games Clash Masters weźmie udział osiem zespołów. Tylko najlepsza drużyna awansuje do turnieju, który zostanie rozegrany w Gdyni.
Do rywalizacji o miejsce w GCM stanie osiem zespołów. Kwalifikacje zostaną rozegrane między 26 a 28 lipca. Wezmą w nich udział gracze m.in.: Tricked, Sprout oraz Ancient. Pierwsza z tych drużyn zajmuje 18. miejsce w rankingu HLTV i jest faworytem do wygrania kwalifikacji. Ostatnio Duńczycy zajęli drugie miejsce podczas GG League. W finale ulegli jedynie G2 Esports 0:2. Z kolei Sprout i Ancient uplasowali się odpowiednio na 24. i 28. pozycji w zestawieniu HLTV.
O awans powalczą też Movistar Riders i Copenhagen Flames, jednak obydwie ekipy nie są stawiane w roli faworytów. MR w ostatnim czasie prezentuje się dosyć słabo, gdyż Hiszpanie odpadli m.in. z kwalifikacji do GG League. Z kolei Copenhagen Flames próbowało awansować do trzeciego sezonu LOOT.BET. Duńczycy przegrali w finale z Youngsters, w którym gra Jarosław "pashaBiceps" Jarząbkowski.
Drabinka kwalifikacji do Games Clash Masters:
Do tej pory poznaliśmy tylko trzech uczestników GCM, którzy między 20 a 22 września powalczą o 100 000 dolarów. W Gdyni na pewno wystąpią gracze BIG, którzy obecnie zajmują 22. miejsce w rankingu HLTV. Oprócz nich w turnieju zagrają też dwie polskie ekipy – Illuminar Gaming oraz x-kom AGO. Występ pierwszej z nich stał pod znakiem zapytania, gdyż wcześniej reprezentowali barwy x-kom team. Zawodnicy IHG nie chcieli brać udziału w testach do x-kom AGO, więc przez krótką chwile byli bez organizacji. Organizatorzy rozgrywek w Counter Strike'a postanowili zaprosić ekipę Pawła "innocenta" Mocka, gdy jakaś drużyna ich zakontraktuje. Z pomocą przyszło Illuminar, których barw teraz broni zespół innocenta. Z kolei dla x-kom AGO będzie to pierwszy turniej z nowym zespołem. Właściciele Jastrzębi od kilku tygodni testują różnych graczy, żeby wybrać najlepszych z nich.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (991 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.