W listopadzie rozpoczną się pierwsze mistrzostwa świata w grze Brawl Stars. Organizatorzy zapowiedzieli, że pula nagród w turnieju wyniesie aż 250 tysięcy dolarów.
Mobilne produkcje coraz częściej pojawiają się na scenie esportowej. Do głównych przykładów możemy zaliczyć takie turnieje jak mistrzostwa świata w Clash Of Clans, które rozegrane zostały 1 marca 2019 roku, czy regionalne igrzyska azjatyckie (Asian Games), gdzie zawodnicy walczyli przeciwko sobie w grze Clash Royale. Teraz do duetu stworzonego przez tego samego twórcę, czyli firmę Supercell dołączą mistrzostwa świata w Brawl Stars.
Turniej podzielony zostanie na trzy etapy:
– Etap pierwszy, czyli otwarte kwalifikacje. W nich udział może wziąć każdy, kto ma 16 lat i posiada drużynę składającą się z trzech graczy. Wszyscy jednak muszą przebywać w tym samym regionie kwalifikacyjnym, a konta zawodników nie mogą posiadać złej opinii i naruszać warunków usługi Supercell. Eliminacje rozpoczynają się w sierpniu i według organizatora mają zakończyć się we wrześniu. Rejestracja możliwa będzie dla Europy (wliczając w to Afrykę i kraje bliskiego wschodu), Ameryki Północnej (wraz z Meksykiem), Brazylii, Japonii, Korei Południowej oraz Ameryki Łacińskiej.
– Etap drugi, czyli finały regionalne. W tej części zawodnicy muszą mieć paszport i możliwość wyjazdu do Korei Południowej na finały światowe.
– Etap trzeci, czyli wcześniej wspomniane finały światowe. Rozpoczną się w listopadzie i weźmie w nich udział osiem drużyn. Dwie z nich dostaną przepustkę z kwalifikacji europejskich, pozostałe zostaną wyłonione z eliminacji światowych.
Rozłożenie tabeli nagród nie jest jeszcze znane, ale w puli znajdzie się sumą łączna w wysokości 250 tysięcy dolarów. Więcej informacji na temat turnieju i zapisów znajdziecie pod tym adresem.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.