| Piłka ręczna / ORLEN Superliga
Wraz z początkiem startującego 30 sierpnia nowego sezonu PGNiG Superligi piłkarzy ręcznych, każdemu transmitowanemu spotkaniu w Telewizji Polskiej towarzyszyć będzie nowa czołówka i oprawa graficzna transmisji. Za projekt odpowiada polska agencja Black Burst.
W ramach projektu, w jednolitej stylistyce prezentowane będą wszystkie elementy oprawy telewizyjnej: m.in. prezentacje składów drużyn, wyników spotkań, terminarze czy statystyki meczowe. Oprawie towarzyszyć będzie również sygnet i logo rozgrywek PGNiG Superligi. Każdą transmisję poprzedzi czołówka prezentująca herbów wszystkich 14 klubów rywalizujących o tytuł mistrza Polski w sezonie 2019/20.
– Wraz z nowym sezonem PGNiG Superliga wkracza w zupełnie nowy etap w historii swojego rozwoju. Dzięki umowie sprzedaży praw telewizyjnych do Telewizji Polskiej mamy zagwarantowane ogromne świadczenia promocyjne dla rozgrywek, a dostęp do transmisji zyskało ponad 35 mln mieszkańców Polski. Wraz z zapewnieniem szerokiego dotarcia, postanowiliśmy zadbać o szereg elementów budujących wartość rozgrywek w oczach kibiców i biznesu. Jednym z nich, jest oprawa graficzna transmisji, prezentująca rozgrywki zgodnie z ich kluczowymi wartościami – profesjonalnie, nowocześnie i dynamicznie. To jeden z kilku wdrażanych projektów, dzięki któremu PGNiG Superliga dołączy wkrótce do absolutnego topu europejskich lig sportowych – mówi Piotr Należyty, wiceprezes ds. marketingu Superliga sp. z o.o.
– Nowa oprawa graficzna PGNiG Superligi to efekt wielu lat doświadczenia w projektowaniu grafiki dla wydarzeń sportowych najwyższej rangi. W nowej oprawie nawiązaliśmy do logo Superligi łącząc je z elementami grafiki 3D – stąd przewaga niebieskiej kolorystyki, zaokrąglone białe ramki, a także symbol siedmiu splecionych dłoni. Zaproponowana przez nas grafika jest przejrzysta i elegancka, doskonale oddaje charakter tej dyscypliny i w czytelny sposób pozwala widzowi śledzić przebieg rozgrywek. Mamy nadzieję, że stworzona przez nas w najbardziej zaawansowanej na świecie technologii VizRT oprawa stanie się punktem odniesienia dla innych dyscyplin i wyznaczy nowe standardy w realizowaniu grafiki sportowej – stwierdza Maciej Kowalski z agencji BlackBurst.
Rozgrywki PGNiG Superligi piłkarzy ręcznych wystartują 30 sierpnia. Nową oprawę będzie można zobaczyć już w trakcie hitowego Meczu Otwarcia, w którym Orlen Wisła Płock zmierzy się z Azotami Puławy.
Bezpośrednią transmisję ze spotkania przeprowadzi TVP Sport. Mecz będzie można obejrzeć również na stronie TVPSPORT.PL, za pośrednictwem aplikacji mobilnej TVP Sport oraz na kanale TVP Sport na YouTube.
Początek transmisji o godz. 17:35. W przedmeczowym studiu gośćmi Marcina Ramsa będą selekcjoner reprezentacji Polski piłkarzy ręcznych Patryk Rombel oraz Mariusz Jurasik i Michał Matysik. Mecz skomentują Maciej Iwański i Iwona Niedźwiedź.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1024 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (93 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.