9 listopada w słynnej hali Staples Center w Los Angeles dojdzie do jednej z najdziwniejszych walk w dziejach zawodowego boksu. Zmierzą się ze sobą dwaj… YouTuberzy, o których ciężko mi cokolwiek napisać. Za organizację tego wydarzenia wziął się Eddie Hearn, najpotężniejszy promotor w pięściarskim biznesie. I chce więcej, zapraszając do konfrontacji Wayne'a Rooneya i skonfliktowanych Alana Shearera i Michaela Owena.
Gwiazdy portali społecznościowych, Logan Paul i KSI, mają zapełnić do ostatniego miejsca kilkunastotysięczną widownię w LA. I tak zapewne będzie. W Stanach Zjednoczonych jest raptem kilku pięściarzy, którzy byliby w stanie wyprzedać tak wielki obiekt. Blogerzy w ubiegłym roku walczyli ze sobą po raz pierwszy w Manchesterze i tamta impreza okazała się marketingowym sukcesem. Płatny abonament Pay-Per-View plus wpływy sponsorskie miały przynieść ponad 150 mln funtów zysku. Wtedy rywalizowali na zasadach amatorskich, teraz pojedynek będzie sankcjonowany przez zawodową Kalifornijską Komisję Bokserską. To oznacza, że dołączą do grona profesjonalistów, choć umiejętności mają liche.
Hearn, który odpowiada za interesy m.in. Anthony'ego Joshuy, ma chrapkę na coś więcej. W jednym z wywiadów powiedział, że chciałby zobaczyć w bokserskiej akcji Wayne'a Rooney'a, czyli ikonę brytyjskiego futbolu. Wieloletni piłkarz Evertonu i Manchesteru United jest wielkim fanem pięściarstwa, bywał zresztą wielokrotnie na galach organizowanych przez Matchroom Boxing, czyli stajnię Hearna. Domorosły pięściarz, z przymrużeniem oka, stoczył na razie jedną nieoficjalną walkę. Jego pogromcą okazał się były klubowy kolega, Phil Bardsley.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1024 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (93 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.