Za nami druga kolejka Ligi Mistrzów, w której najgłośniej było o wyjazdowym zwycięstwie Bayernu Monachium z Tottenhamem 7:2 (2:1). w Londynie dwa gole strzelił Robert Lewandowski. Polski napastnik jest w czołówce najlepszych snajperów rozgrywek, ale wciąż ustępuje dwóm piłkarzom, w tym jednemu koledze z drużyny...
Bayern olśnił w Londynie, a Lewandowski spisał się świetnie, strzelając dwa gole. Tym razem lider Bawarczyków ustąpił jednak młodszemu koledze – Serge'owi Gnabry'emu. 24-letni Niemiec dał piłkarski koncert na stadionie Tottenhamu – zdobył cztery bramki. Dzięki temu jest współliderem klasyfikacji strzelców.
Tyle samo trafień na koncie ma 19-letni Eerling Haaland z Red Bull Salzburg. Młody Norweg w pierwszej kolejce skompletował hat-trick przeciwko Genkowi, a w kolejnym meczu poszedł za ciosem, strzelając jednego z goli dla austriackiego zespołu w przegranym 3:4 (0:3) meczu na wyjeździe z Liverpoolem.
Tuż za tą dwójką plasują się Lewandowski i Mislav Orsić z Dinamo Zagrzeb. W przeciwieństwie do Polaka Chorwat strzelał jednak tylko w pierwszej kolejce Ligi Mistrzów. W drugiej, podobnie jak wszyscy piłkarze z jego zespołu, nie zdołał pokonać bramkarza Manchesteru City – Edersona Moaresa.
Czołówkę goni też jedenastu piłkarzy z dwoma golami na koncie. Wśród nich najlepszym współczynnikiem częstotliwości zdobywania bramek może pochwalić się Sardar Azmoun z Zenita Petersburg. Piłkarz mistrza Rosji trafia do siatki średnio co 64 minuty.
Lp. | Zawodnik | Klub | Liczba goli | Gole na minutę |
---|---|---|---|---|
1. | Erling Haaland | RB Salzburg | 4 | Gol co 27 minut |
1. | Serge Gnabry | Bayern Monachium | 4 | Gol co 29 minut |
3. | Mislav Orsić | Dinamo Zagrzeb | 3 | Gol co 47 minut |
3. | Robert Lewandowski | Bayern Monachium | 3 | Gol co 60 minut |
5. | Sardar Azmoun | Zenit Petersburg | 2 | Gol co 64 minuty |
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1004 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.