W pierwszych meczach ESL Pro League nie zabrakło emocji. Fani CS:GO mogli obserwować w akcji m.in. graczy FaZe i mousesports. Postanowiłem zrobić krótkie podsumowanie zmagań w grupie A.
Pierwsze dni ESL Pro League za nami, więc czas na małe podsumowanie. Fani Counter Strike'a w ostatnich dniach nie mogli narzekać na brak emocji. W grupie A w EPL mierzyli się ze sobą zawodnicy FaZe Clan, mousesports, BIG i OpTic Gaming. Pierwsze miejsce zajmuje mouse, które nie przegrało ani jednego starcia.
FaZe Clan potrzebuje czasu
W ostatnim czasie FaZe dokonało dwóch zmian w składzie. W miejsce Filipa "NEO" Kubskiego i Ladislava "GuardiaNa" Kovacsa grają Marcelo "coldzera" David oraz Helvijs "broky" Saukants. Pomimo nowych graczy wyniki europejskiej formacji dalej są dość przeciętne. Z ESL One New York odpadli po dwóch starciach, a w EPL zajęli drugie miejsce w grupie A, przegrywając z mousesports 0:2. Jednak gra drużyny coldzery wygląda coraz lepiej, więc być może zespół potrzebuje tylko trochę czasu na zgranie się.
mousesports gra coraz lepiej
Myszy w ostatnim czasie prezentują dość ładnego Counter Strike'a. Pomimo paru porażek takich jak starcie z Virtus.pro podczas V4 Future Sports, to ich gra wygląda coraz lepiej. W EPL mouse nie przegrało ani jednego starcia, po drodze pokonując BIG, OpTic i FaZe Clan. Dzięki temu zajmuje aktualnie pierwsze miejsce w zbiorze A.
OpTic - to czas na zmiany
OpTic Gaming ostatnie tygodnie w CS:GO nie może zaliczyć do udanych. Duńska drużyna, która na pokładzie ma chociażby Kristiana "k0nfiga" Wieneckiego gra poniżej oczekiwań. OpTic odpadło m.in. z ESL One New York i DreamHack Masters Malmo. Oprócz tego przegrało też wszystkie swoje mecze w ESL Pro League. Duńczycy zajęli ostatnie miejsce w swojej grupie., więc może to czas na jakieś zmiany?
Spotkania ESL Pro League możecie obejrzeć na TVPSPORT.PL w dziale transmisje, w naszej aplikacji mobilnej oraz na kanale Twitch.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (991 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.