Nie psycholog czy psychoterapeuta, a smartfon. Z takiego założenia wyszły władze Premier League. Uruchomiły specjalną aplikację, która ma dawać wsparcie zawodnikom mierzącym się z depresją i problemami psychicznymi.
Słuchawki, kosmetyczka i telefon – zestaw nowoczesnego piłkarza. Z takiego założenia wyszły władze Premier League. Postanowiły uruchomić specjalną aplikację, wspierającą piłkarzy z problemami.
Gwiazdy ligi poprzez swoje smartfony mogą dowiedzieć się, jak radzić sobie ze stresem, czy "hejtem" w Internecie. W aplikacji znajdą miejsca, do których mogą zgłosić się po pomoc. Poznają również zasady prawidłowego odżywiania, a także uzyskają porady o tym, jak zarządzać zarobionymi środkami i jak uporządkować życie po karierze.
Pomysł Premier League został poparty przez angielską federację. Aplikację testowało do tej pory czterdzieści procent zawodników z najwyższej klasy rozgrywkowej. Teraz dostanie ją każdy gracz powyżej szesnastego roku życia. Zachowa dostęp, nawet gdy zmieni ligę.
Udostępnienie aplikacji szerszemu gronu piłkarzy może pomóc chociażby Granitowi Xhace. Były już kapitan Arsenalu nie wytrzymał ostatnio presji, będąc wygwizdanym przez własnych kibiców. Przyznał, że do momentu krytycznego doszedł po tym, jak jego zachowanie przełożyło się na rodzinę. Żona i córka otrzymywały groźby od fanów Arsenalu. Być może pomysł Premier League pozwoli mu znaleźć wsparcie.
Oprócz porad życiowych i zdrowotnych, zawodnicy znajdą w aplikacji również swoje statystyki, a także aktualne przepisy piłki nożnej.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (971 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.