W sobotę bokserskie wydarzenie roku – Anthony Joshua po raz drugi skrzyżuje rękawice z Andym Ruizem Juniorem. W pierwszym pojedynku Meksykanin sprawił jedną z największych sensacji w historii wagi ciężkiej, odbierając Brytyjczykowi cztery pasy mistrza świata. Jak będzie w rewanżu? Głos oddaliśmy ekspertom. Transmisja od 17:55 w TVP Sport, TVPSPORT.PL i aplikacji mobilnej TVP Sport oraz od 21:35 w TVP1.
Albert Sosnowski:
– Na ten pojedynek czeka cały bokserski świat. Ruiz z tego co wiem bardzo sumiennie przygotowywał się do rewanżu, zbił kilka kilogramów, a jego najmocniejszą stroną będą szybkie ręce. Pamiętajmy również, że teraz miał zdecydowanie więcej czasu na złapanie odpowiedniej formy. Mimo wszystko ja stawiam na Joshuę. Uważam, że porażka w pierwszej walce to był wypadek przy pracy. Brytyjczyk poprawił technikę oraz precyzję ciosu i w Arabii udowodni, że wciąż jest wśród najlepszych na świecie.
Kamil Bednarek:
– Ruiz zrobi wszystko, żeby pokazać światu, że wygrana w Nowym Jorku nie była przypadkiem, że to nie był żaden "lucky punch". Meksykanin będzie chciał zachować pasy, ale to mu się nie uda. Joshua zwycięży w Arabii.
Mateusz Tryc:
– Śledziłem kulisy przygotowań obu pięściarzy. Jeden i drugi mają za sobą ciężkie treningi, ale wszystko rozstrzygnie się w głowie. Pytanie, jak Joshua przyjął porażkę i jak na nią zareaguje. Stawiam, że to mu się nie uda i ponownie wygra Ruiz.
Fiodor Czerkaszyn:
– Presja ponownie będzie spoczywać na Joshule. Ruiz zrzucił kilka kilogramów, to mu doda szybkości, ale ciekawe, czy jego ciosy będą tak samo potężne jak w pierwszej walce. Trudno wskazać faworyta, ale więcej szans daje Brytyjczykowi, tak 60 do 40 dla pretendenta.
Hubert Migaczew:
– Piękno tej walki polega na tym, że trudno przewidzieć, kto wygra. To może być wydarzenie roku w boksie. Meksykanin ma bardzo twardą głowę, do tego mentalnie na pewno nie przegra tego pojedynku w szatni. Tak szczerze to trzymam kciuki za Ruiza. Życzę mu wygranej.
Maciej Sulęcki:
– Już dawno nie czekałem na żadną walkę tak, jak czekam na ten rewanż. Nie ma wyraźnego faworyta. Ruiz nadal ma czym zaskoczyć Joshuę, z kolei Joshua to inteligentny pięściarz i jeśli wyciągnie odpowiednie wnioski z porażki, to może nie zostawić złudzeń i pewnie pokonać Ruiza. Mentalnie jest jednak w plecy, ma smród nad tyłkiem, wszyscy oczekują, że wygra – kibice, media, jego sztab. Obciążenie ogromne, zadecyduje gra psychologiczna – to, co wydarzy się na konferencji prasowej i ważeniu.
Igor Jakubowski:
– To będzie bardzo trudna walka dla Joshuy. Ruiz jest bardzo silny i jak każdy Meksykanin nigdy nie odpuszcza, zawsze idzie do przodu. On przecież jako pierwszy leżał na deskach, ale wstał, otrzepał się i wykończył rywala. Jest niebezpieczny od początku do końca. Zdecyduje psychika, stawiam, że Ruiz wygra drugi raz.
Następne
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.