Dawid Kubacki stał się trzecim Polakiem, który wygrał Turniej Czterech Skoczni! Polak nie przejął się goniącymi go rywalami i zwycięstwem w konkursie udowodnił swoją znakomitą dyspozycję. Przewaga "Mustafa" po trzech konkursach została jeszcze powiększona, przetasowania nastąpiły tylko za plecami mistrza świata z Seefeld.
Przed decydującymi zawodami Dawid Kubacki miał 9,1 punktu przewagi nad drugim Mariusem Lindvikiem, a o nieco ponad trzynaście oczek wyprzedzał Karla Geigera i Ryoyu Kobayashiego. Z trójki będącej niedaleko za Polakiem najsłabiej w pierwszej serii wypadł Japończyk, który tracił już 27,5 punktu do lidera. Mający 4,3 punktu przewagi nad Niemcem Marius Lindvik po siedmiu próbach miał tylko 3,1 zapasu.
Druga seria zweryfikowała plany i marzenia o podium Turnieju Czterech Skoczni. Ze skocznią imienia Paula Ausserleitnera najgorzej z czołowej czwórki poradził sobie Ryoyu Kobayashi, który w klasyfikacji generalnej prestiżowych zmagań zajął czwarte miejsce. Japończyk przegrał z drugim w Bischofshofen i trzecim w generalce Karlem Geigerem o 12,4 punktu. Niemiec spróbował jeszcze dogonić Mariusa Lindvika, wyprzedził go o 1,6 punktu, lecz pozostała mu strata 2,6 punktu. A Dawid Kubacki udowodnił, że na końcowy triumf zasłużył! Fantastyczny skok w drugiej serii pozwolił Polakowi na zwycięstwo z przewagą 20,6 punktów w klasyfikacji generalnej TCS!
Przewaga nad resztą była bardzo duża. Piąty Stefan Kraft stracił do zwycięzcy aż 45,6 punktu. Ostatecznie 27. w poniedziałek Piotr Żyła zajął czternaste miejsce w klasyfikacji generalnej, dając się wyprzedzić między innymi Kamilowi Stochowi, który ostatecznie był trzynasty.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1012 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.