W obliczu dużych problemów ESL związanych z ESL Pro League, FLASHPOINT mógł być największym wygranym tej sytuacji. Trudno jednak nie odnieść wrażenia, że liga zaprzepaściła swoją szanse już na starcie.
Po ogłoszeniu drużyn biorących udział w ESL Pro League i FLASHPOINT, fani, komentatorzy i eksperci CS–a uważali, że to raczej EPL będzie tą lepszą ligą. W końcu mieli w niej grać najlepsi zawodnicy i organizacje z dużym zapleczem. Z kolei w FLASHPOINT zaprezentowane zostały raczej zespołu drugiego tieru.
Jednak plany ESL pokrzyżował koronawirus. Przez niego ESL Pro League będzie rozgrywane online, a jak wiemy plany na te zmagania były zupełnie inne. W tej sytuacji największym wygranym mógł być FLASHPOINT, gdyż zawodnicy przebywali już w Ameryce. Wobec wstrzymania wielu innych rozgrywek esportowych, nie tylko tych Counter Strike'a, na ten moment liga mogła być jedynym większym turniejem do oglądania.
Jednak trudno nie odnieść wrażenia, że organizatorzy sami rzucili sobie kłody pod nogi. Transmisji po prostu nie dało się oglądać, problemy z dźwiękiem, gdy jednocześnie było słychać komentatorów i zawodników, a także opóźnienia, doprowadziły do tego, że zmagania są otwarcie krytykowane przez wiele osób.
Dodatkowo nie dość, że drużyny występujące w FLASHPOINT nie są aktualnie tymi najlepszymi na świecie, to jeszcze część z nich gra w osłabieniu. Envy, którego barw broni Michał "MICHU" Muller, było zmuszone rywalizować razem ze swoim trenerem, gdyż jeden z ich zawodników nie dostał wizy. Podobnie było w przypadku c0ntact, gdzie do składu wskoczył Karol "rallen" Rodowicz. W 2020 roku takie sytuacje nie powinny mieć miejsca.
Jeżeli organizacja i zawodnik nie są w stanie wyrobić wizy na czas, to pomóc powinien sam organizator turnieju. W końcu to w jego gestii leży to, żeby jak najlepsi gracze rywalizowali w rozgrywkach. FLASHPOINT miał dużą szansę przyciągnąć do siebie widzów na dłużej. Jednak wszystko wygląda na to, że ją zaprzepaścił.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.