19. PZU Cracovia Maraton nie odbędzie się - jak planowano - 28 kwietnia. Powodem jest pandemia koronawirusa. Organizatorzy poinformowali, że nowy termin wyznaczono na 8 listopada.
Krakowska impreza to nie tylko bieg główny, który w zeszłym roku ukończyło 5 302 osoby, ale też maraton na rolkach, mini maraton, bieg nocny na 10 km.
Organizatorzy potwierdzili, że wykupione do tej pory pakiety zachowują ważność w nowym terminie. Natomiast w przypadku rezygnacji z uczestnictwa można do 31 maja wystąpić o zwrot opłaty startowej – wysyłając mail na adres zapisy@zis.krakow.pl, w tytule wpisując "Zwrot opłaty startowej za… (nazwa imprezy)". W treści należy umieścić też imię i nazwisko uczestnika, numer startowy oraz adres mailowy podany przy rejestracji.
"Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość w oczekiwaniu na zwrot opłat" – apeluje Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie, organizator imprezy.
Jednocześnie poinformowano, że związku z przełożeniem maratonów wiosennych na jesień, wydłużony zostaje – z 24 do 36 miesięcy – czas na ukończenie biegów wchodzących w skład projektu Korony Maratonów Polskich.
Aby uzyskać tytuł zdobywcy Korony Maratonów Polskich, należy zaliczyć pięć maratonów: Maraton Dębno, Cracovia Maraton, Wrocław Maraton, Maraton Warszawski i Poznań Maraton w ciągu 36 miesięcy, licząc od daty pierwszego ukończonego maratonu zgłaszanego we wniosku. Kolejność startów jest dowolna.
Pod koniec lutego Światowa Lekkoatletyka (World Athletics – dawniej Międzynarodowe Stowarzyszenie Federacji Lekkoatletycznych IAAF - PAP) przyznała krakowskiemu biegowi – jako jedynemu w Polsce na 2020 rok – certyfikat World Athletics Silver Label Road Races.
Cracovia Maraton po raz pierwszy odbył się w 2002 roku i jest częścią Królewskiej Triady Biegowej, którą uzupełniają górski Bieg Trzech Kopców i Półmaraton Królewski.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1012 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.