| Piłka nożna / PKO BP Ekstraklasa
W piątek w spotkaniu 28. kolejki PKO Ekstraklasy mieli się zmierzyć piłkarze Rakowa Częstochowa i ŁKS. Z powodu przerwanych rozgrywek przez pandemię koronawirusa kluby umówiły się na mecz w internetową wersję gry słownej scrabble. 2:0 wygrali łodzianie.
Zamiast w Bełchatowie, gdzie swoje mecze rozgrywa w tym sezonie Raków, drużyny spotkały się na stronie internetowej kurnik.pl. To właśnie na niej można zagrać w literaki, czyli internetową wersję scrabble. Zespoły reprezentowali pracownicy działów marketingu i komunikacji.
Mecz trwał 2x15 minut. W pierwszej połowie ŁKS ułożył słowa, które dały 266 punktów, a rywale uzyskali 219. Druga część była bardziej wyrównana, ale znów ostatecznie górą byli łodzianie. Tym razem zwyciężyli 238-225 i w całym spotkaniu 2:0.
– Emocje były, szczególnie w drugiej połowie. W poprzedniej kolejce za pośrednictwem Twittera pokonaliśmy Górnika Zabrze w statki. Na konfrontację z Jagiellonią Białystok będziemy chcieli wymyśleć coś nowego, bo dobrych żartów nie opowiada się dwa razy – powiedział rzecznik prasowy ŁKS Bartosz Król.
Na to nietypowe spotkanie Raków sprzedawał nawet... wirtualne bilety. "Wejściówki" były do nabycia w trzech cenach – 17, 23 i 50 zł.
– Udało się sprzedać około 200 biletów. Pieniądze przeznaczymy na bieżącą działalność klubu. Kibice nas wspierają w tych trudnych czasach i bardzo jesteśmy im za to wdzięczni – podkreśliła rzeczniczka częstochowskiego klubu Daria Wollenberg.
W piątek władze Ekstraklasy poinformowały, że z powodu pandemii koronawirusa zawieszenie rozgrywek zostało przedłużone co najmniej do 26 kwietnia. Niewykluczone, że w ich miejsce pojawi się w jakiejś formie regularna, wirtualna rywalizacja. – Na razie wszystko jest na etapie burzy mózgów –zdradziła Wollenberg.
🔝 Drugie z rzędu zwycięstwo ŁKS-u! Pokonujemy @Rakow1921 w 🄻🄸🅃🄴🅁🄰🄺🄸 2⃣:0⃣.
— Łódzki Klub Sportowy (@LKS_Lodz) March 20, 2020
⚪️🔴⚪️ pic.twitter.com/jYCypSmkB5
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (971 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.